Redactie Contentmarketing

Kiki Suijkerbuijk: 'Ik ben blij dat er tegenwoordig meer aandacht is voor het ambacht.'

Kiki Suijkerbuijk is de nieuwe culinair adviseur bij Debic

Sinds 1 juli heeft Debic een nieuwe culinair adviseur voor de regio's Nederland en België: patissier en chocolatier Kiki Suijkerbuijk. Kiki heeft ervaring opgedaan bij diverse bakkerijen en is sinds 2019 lid van het Nederlandse Patisserie Team. 'Ik kijk er enorm naar uit om bakkers te inspireren met de producten van Debic. Mijn doel is hen te helpen elke dag beter te worden dan gisteren.'

Deze recepten maken bekende patissiers met Debic

Deze recepten maken bekende patissiers met Debic

Debic helpt bakkers graag een handje door niet alleen producten met ze te delen, maar ook tal van tips, masterclasses, technieken en recepten. 'Wij willen inspireren door te laten zien wat andere professionele handen met onze producten maken. Befaamde patissiers die de wereld durven te tonen wat ze kunnen', vertelt Zoë Damen, Brand Manager Debic.

Léon van der Zee van Burnex Group met bakker Arjan van der Eijk en Michel Schröder van Weber.

'Kwaliteit en rendement uit duurzaamheidsinvestering met Weber vacuümkoeling'

Arjan van der Eijk, De Echte Bakker uit Haastrecht, blikt tevreden terug op zijn investering in nieuwe HEIN-ovens en Weber vacuümkoeltechniek via Burnex Group. 'Het levert op veel vlakken voordelen op.'

Kleinbroodpoeders van Sonneveld: 'Voor elke bakker een passende oplossing'

Kleinbroodpoeders van Sonneveld: 'Voor elke bakker een passende oplossing'

Kleinbrood is een belangrijk onderdeel van het assortiment van elke bakker. Het zijn de broodjes die klanten graag meenemen voor een lekker ontbijt, een smakelijke lunch of een gezellige picknick. Maar hoe zorg je ervoor dat je kleinbrood van de beste kwaliteit is, met een prachtig volume, een frisse kleur en een heerlijke smaak? Het antwoord is simpel: de kleinbroodpoeders.

Wim van Drunen, salesmanager bij Bakels Senior: 'Samen met de Nederlandse bakkerijen kunnen wij de toekomst waarborgen en ervoor zorgen dat de consument brood en banket bij de ambachtelijke bakker blijft kopen.'

Bakels Senior ondersteunt bakkers bij het samenstellen van hun assortiment

Bakels Senior in Zeewolde draagt bij aan een gezonde toekomst voor de bakkerijsector. Door de ontwikkelingen en trends nauwlettend te volgen, zijn nieuwe innovaties al snel toegankelijk voor bakkers. 'Met onze ingrediënten kunnen ze hun klanten unieke en onderscheidende producten bieden, die snel en gemakkelijk te bereiden zijn', vertelt salesmanager Wim van Drunen.

Debic en Bakeplus hebben een Amerikaans concept ontwikkeld met recepten, verkooptips en kant-en-klare social media content die bakkers direct kunnen gebruiken.

Bakeplus en Debic slaan handen ineen met Amerikaans concept

Het valt niet mee om je klanten te blijven verrassen met nieuwe creaties, om nieuwe recepturen te ontwikkelen in tijden van personeelstekort en daarnaast iets te verzinnen om de jongere generaties naar je bakkerij te krijgen. Daarom hebben Bakeplus en Debic de handen ineengeslagen om bakkers te ontlasten met een Amerikaans concept.

Waarom kiezen voor een slagroom met minder suiker?

Waarom kiezen voor een slagroom met minder suiker?

De Nederlandse consument is een echte zoetekauw. Maar smaken veranderen. Steeds meer mensen verlangen naar producten met minder toegevoegde suiker. 'Daarom hebben we bij Debic een slagroom met slechts 8% suiker. En het mooie is: minder suiker in je slagroom betekent meer smaak in je gebak', vertelt Zoë Damen, Brand manager bij Debic.

Nieuwe regelgeving maakt baan vrij voor overstap op elektrische bedrijfswagens

Nieuwe regelgeving maakt baan vrij voor overstap op elektrische bedrijfswagens

Als ondernemer in de bakkersbranche wordt een duurzame transportoplossing steeds belangrijker. Zeker met de strengere milieu-eisen die volgend jaar van kracht worden. Dat maakt het van groot belang om vaart te zetten achter het vergroenen van de bedrijfswagens, stelt Ralf van Meer van het nieuwe bedrijfswagenmerk Maxus, onderdeel van de Van Mossel Automotive Group.

Carolien Hurkx, manager Organisatie en Ontwikkeling bij FoodBase: 'Jongeren zijn netwerkers pur sang: ze kennen alles en iedereen. Maak daar gebruik van.'

Medewerkers behouden in veranderende branche én tijd: 'Bakkerijsector heeft goud in handen'

Gezondheid, duurzaamheid en werkgeluk: thema's die wat NBC en FoodBase betreft de komende jaren hoog op de agenda van ondernemers horen te staan. 'De wereld verandert snel en daar moet je je op voorbereiden. Het is zaak om uitdagingen het hoofd te bieden en die vooral als kans te zien.'

Een veilige en hygiënische verwerking van afval uit de bakkersindustrie

Een veilige en hygiënische verwerking van afval uit de bakkersindustrie

In de bakkersindustrie hebben bedrijven uiteenlopende wensen en behoeften voor hun afval. Denk hierbij aan etensresten, restafval, glas of papier & karton. Maar wat is nu een veilige, hygiënische maar vooral duurzame oplossing voor al dit afval?