FreshRecruitment
Sinds 1 juli heeft Debic een nieuwe culinair adviseur voor de regio's Nederland en België: patissier en chocolatier Kiki Suijkerbuijk. Kiki heeft ervaring opgedaan bij diverse bakkerijen en is sinds 2019 lid van het Nederlandse Patisserie Team. 'Ik kijk er enorm naar uit om bakkers te inspireren met de producten van Debic. Mijn doel is hen te helpen elke dag beter te worden dan gisteren.'
Debic helpt bakkers graag een handje door niet alleen producten met ze te delen, maar ook tal van tips, masterclasses, technieken en recepten. 'Wij willen inspireren door te laten zien wat andere professionele handen met onze producten maken. Befaamde patissiers die de wereld durven te tonen wat ze kunnen', vertelt Zoë Damen, Brand Manager Debic.
Arjan van der Eijk, De Echte Bakker uit Haastrecht, blikt tevreden terug op zijn investering in nieuwe HEIN-ovens en Weber vacuümkoeltechniek via Burnex Group. 'Het levert op veel vlakken voordelen op.'
Kleinbrood is een belangrijk onderdeel van het assortiment van elke bakker. Het zijn de broodjes die klanten graag meenemen voor een lekker ontbijt, een smakelijke lunch of een gezellige picknick. Maar hoe zorg je ervoor dat je kleinbrood van de beste kwaliteit is, met een prachtig volume, een frisse kleur en een heerlijke smaak? Het antwoord is simpel: de kleinbroodpoeders.
Bakels Senior in Zeewolde draagt bij aan een gezonde toekomst voor de bakkerijsector. Door de ontwikkelingen en trends nauwlettend te volgen, zijn nieuwe innovaties al snel toegankelijk voor bakkers. 'Met onze ingrediënten kunnen ze hun klanten unieke en onderscheidende producten bieden, die snel en gemakkelijk te bereiden zijn', vertelt salesmanager Wim van Drunen.
Het valt niet mee om je klanten te blijven verrassen met nieuwe creaties, om nieuwe recepturen te ontwikkelen in tijden van personeelstekort en daarnaast iets te verzinnen om de jongere generaties naar je bakkerij te krijgen. Daarom hebben Bakeplus en Debic de handen ineengeslagen om bakkers te ontlasten met een Amerikaans concept.
De Nederlandse consument is een echte zoetekauw. Maar smaken veranderen. Steeds meer mensen verlangen naar producten met minder toegevoegde suiker. 'Daarom hebben we bij Debic een slagroom met slechts 8% suiker. En het mooie is: minder suiker in je slagroom betekent meer smaak in je gebak', vertelt Zoë Damen, Brand manager bij Debic.
Als ondernemer in de bakkersbranche wordt een duurzame transportoplossing steeds belangrijker. Zeker met de strengere milieu-eisen die volgend jaar van kracht worden. Dat maakt het van groot belang om vaart te zetten achter het vergroenen van de bedrijfswagens, stelt Ralf van Meer van het nieuwe bedrijfswagenmerk Maxus, onderdeel van de Van Mossel Automotive Group.
Gezondheid, duurzaamheid en werkgeluk: thema's die wat NBC en FoodBase betreft de komende jaren hoog op de agenda van ondernemers horen te staan. 'De wereld verandert snel en daar moet je je op voorbereiden. Het is zaak om uitdagingen het hoofd te bieden en die vooral als kans te zien.'
In de bakkersindustrie hebben bedrijven uiteenlopende wensen en behoeften voor hun afval. Denk hierbij aan etensresten, restafval, glas of papier & karton. Maar wat is nu een veilige, hygiënische maar vooral duurzame oplossing voor al dit afval?