Dunkin' opent twee vestigingen in Rotterdam

Dunkin' opent twee vestigingen in Rotterdam

Dunkin', bekend als een van 's werelds grootste donut en koffie-verkopers, opent 17 april twee vestigingen in Rotterdam. Er komt een vaste vestiging aan de Beurstraverse, ook wel bekend als de koopgoot, en een pop-up store aan de Lijnbaan.

De pop-upstore van Dunkin’ aan de Lijnbaan in Rotterdam, zal hier minimaal een jaar gevestigd blijven, met de insteek de duur te verlengen. De pop-up store opent op 17 april om 9.00 uur in de tijdelijke kiosk. Er zal een uitgebreid assortiment aan warme & koude dranken, donuts en ontbijt geserveerd worden. De Rotterdam Dunkin’ pop-up store gaat 7 dagen per week open van 07.00 - 00.00 uur.

Dunkin’ Beurstraverse

De winkel aan de Beurstraverse opent ook op 17 april om 07.00 haar deuren. De opening van de vaste vestiging zal traditiegetrouw gepaard gaan met een ludieke actie, waarbij de eerste 100 klanten beloond worden met een jaar gratis donuts.
De nieuwe Dunkin’ store beschikt over 70m² met terras, waar er een heerlijk kop koffie & donut genuttigd kan worden, onder het genot van de zon. Het gehele assortiment van dranken en donuts zal 7 dagen per week van 07.00 tot 22.00 uur beschikbaar zijn. Ook het uitgebreide ontbijt zal geserveerd worden: van verse croissant en muffins tot heerlijke bagels en belegde broodjes.

Naamsverandering

Dunkin’ noemt zichzelf inmiddels een van ’s werelds grootste coffee and baked goods-merken. Deze voormalige Dunkin’ Donuts heeft haar naam veranderd naar Dunkin’ omdat de keten haar klanten wil enthousiasmeren voor zowel duurzaam gecertificeerde koffie van 100% Arabica-bonen, als de iconische donuts.

Met de opening van beide winkels in Rotterdam heeft de donut- en koffiegigant alweer 22 vestigingen in Nederland. ‘Wij zijn heel trots op het feit dat we maar liefst twee vestigingen in de prachtige havenstad Rotterdam mogen openen’, in de nieuwe huisstijl’, zegt Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.

Dunkin’ App

De vraag naar een digitale manier om acties van het populaire koffie- en donutmerk te kunnen volgen, heeft geleid tot een zogeheten loyalty app. Dunkin’ fans sparen via de app voor kortingen en extra’s.

Over Dunkin’

Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts), opgericht in 1950, is een van ’s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Rusland, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland: www.dunkindonuts.nl.
Het hoofdkantoor van Dunkin’ is gevestigd in Canton, Massachusetts, Verenigde Staten. Dunkin’ Donuts maakt onderdeel uit van Dunkin’ Brand Group Inc. (Nasdaq: DNKN) family of companies.

Anne Mieke Ravenshorst

Anne Mieke Ravenshorst

Redacteur/coördinator Bakkerswereld

Studeerde journalistiek en voorlichting. Als verslaggever bij diverse regionale media kwam zij terecht bij Bakkerswereld, het vakblad waarop ook haar ouders geabonneerd waren. Ze werkte daarna jarenlang als eind- en featureredacteur bij het Agrarisch Dagblad en bij diverse vakbladen voor de supermarktsector: boer-bakker-bolletje. Haar 'roots' hervond Anne Mieke bij Bakkerswereld, dat inmiddels veel meer is dan een magazine in print; de online-omgeving wordt steeds belangrijker. Op de beknopte redactie werkt zij als (eind-)redacteur en coördinator, waarin ze wordt bijgestaan door een vertrouwd team freelancers.