Abonneren
home
assortiment
recepten
bakkerij
winkelinrichting
mensen
ondernemen
Nieuwsbrieven
Digitale magazine
Adverteren
Vacatures
  • Nieuwsbrieven
  • Digitale magazine
  • Adverteren
  • Vacatures
    • home
    • assortiment
    • recepten
    • bakkerij
    • winkelinrichting
    • mensen
    • ondernemen

    Alles over Trending in 2021

    ArtikelNieuws

    Spronk ziet steeds meer meiden in de bakkerij

    ‘We zien dat steeds meer meiden het leuk vinden om bakker te worden’, zegt Harm Spronk in het interview dat hij eind vorig jaar gaf voor de...
    Spronk ziet steeds meer meiden in de bakkerij
    ArtikelDe bakkerij

    Trending in 2021 | KOMA: ‘Duurzame ontwikkelingen in koudetechniek’

    In de wereld van koelinstallaties zijn duurzaamheid en milieuwetgeving belangrijke onderwerpen. In 2030 moeten bijvoorbeeld in de EU synthetische...
    Trending in 2021 | KOMA: ‘Duurzame ontwikkelingen in koudetechniek’
    ArtikelDe winkel

    Trending in 2021 | Bakkersmaat: 'Opkomst in online bestellen'

    Bakkers worden vaak overspoeld met vragen. ‘Dit is op te lossen door de processen beter te stroomlijnen’, zegt Johan Hartog van Kassamaat. ‘Dat...
    Trending in 2021 | Bakkersmaat: 'Opkomst in online bestellen'
    ArtikelDe winkel

    Trending in 2021 | Lixero: ‘Alles draait om een warme, huiselijke...

    Trends komen en gaan. Maar als het om licht gaat, is er voor veel bakkers maar één ding dat telt: licht moet een warme, huiselijke sfeer aan de zaak...
    Trending in 2021 | Lixero: ‘Alles draait om een warme, huiselijke...
    ArtikelDe bakkerij

    Trending in 2021 | Spronk: 'Maak het vak sexy voor de nieuwe...

    ‘We zien dat steeds meer meiden het leuk vinden om bakker te worden’, zegt Harm Spronk van Spronk Bakkerijmachines. ‘Tegelijkertijd kiezen steeds...
    Trending in 2021 | Spronk: 'Maak het vak sexy voor de nieuwe...
    ArtikelDe winkel

    Trending in 2021 | Infrashop: ‘De klant wil niet meer in de rij staan...

    ‘Wij zien als trend dat de klant die in de rij op zijn grootbrood staat te wachten verdwijnt,’ vertelt Henk van Heeringen. ‘Klanten willen meer...
    Trending in 2021 | Infrashop: ‘De klant wil niet meer in de rij staan...
    ArtikelStrategie

    Barry Callebaut: ‘In postcorona-tijdperk ontstaan 3 typen consumenten’

    Het postcorona tijdperk is de fase waarin de samenleving – met de nodige voorzichtigheid – meer vrijheid krijgt en de economie langzamerhand probeert...
    Barry Callebaut: ‘In postcorona-tijdperk ontstaan 3 typen consumenten’
    Nieuwsbrief

    Op de hoogte blijven van wat er speelt?

    Bakkerswereld is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen