FreshRecruitment
Millenials willen bijzondere texturen: zo speel je daar op in
Textuur is een cruciale factor is geworden voor met name de millennials, de generatie tussen de 29 en 43 jaar. Bakkers kunnen op diverse manieren...
Textuur is een cruciale factor is geworden voor met name de millennials, de generatie tussen de 29 en 43 jaar. Bakkers kunnen op diverse manieren...
De brood- en banketbakkerij en chocolade-producenten gaan een revolutionaire ommekeer tegemoet. Dat is de boodschap uit het Taste Tomorrow-rapport...
Voeding moet tegenwoordig niet alleen gezond zijn, maar ook heel lekker blijven. Daarom ziet Puratos mooie kansen voor meergranen- en volkorenbrood....
Het is ruim zeven jaar geleden dat Puratos een assortiment met broodverbeteraars introduceerde met de naam Rijck & Eerlijck, die vanaf het eerste uur...
Consumenten willen meer dan ooit gezond eten. Maar dat eten moet wel lekker smaken! De diverse broodsoorten van Puravita passen perfect bij die...
Meer keuze. Meer smaak. Meer variatie. De verwachtingen van de consument zijn anno 2021 hooggespannen. Men wil voortdurend verrast worden. Smaak is...
Gemak heeft voor de consument lange tijd om 'zo gemakkelijk en zo snel mogelijk' gedraaid. Maar uit het grote consumententrendonderzoek Taste...
Sneakers met je eigen initialen daarop geborduurd, je favoriete smaak ijs in een door jou gekozen jasje en een verjaardagstaart met je foto erop....
Toen Unilever aan het einde van de jaren tachtig de Magnum introduceerde, ging al snel het gerucht dat dit ijsje minstens zoveel calorieën zou...
Voeding, levensstijl en ethiek zijn nauwer met elkaar verbonden dan ooit. Consumenten willen verantwoorde voedingskeuzes maken, die niet alleen goed...