
De imagocampagne ‘Brood, goed verhaal’ gaat in september 2022 vol van start. Na de zomer is de campagne voor consumenten uitgebreid zichtbaar op tv,...
De imagocampagne ‘Brood, goed verhaal’ gaat in september 2022 vol van start. Na de zomer is de campagne voor consumenten uitgebreid zichtbaar op tv,...
De nieuwe imagocampagne ‘Brood, goed verhaal’ is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...
Begin oktober kwam het verlossende woord uit Brussel. We hebben akkoord gekregen van de EU voor een tweejarige promotiecampagne over brood.
Vanaf 2022 zal in heel Nederland én België het goede verhaal van brood weer te horen zijn in een nieuwe imagocampagne. De Europese Commissie heeft...
De gesprekken rond de formatie van een nieuwe regering zijn in volle gang. Het loopt, begin mei, niet helemaal gesmeerd.
Iets vrolijks in moeilijke tijden kan geen kwaad. Niet dat dit de opzet is van het NBC bij de lancering van het e-kinderboek ‘Kolletje en Dirk. Het...
De subsidie-aanvraag om een tweede EU-broodcampagne 'Brood! Goed verhaal' gefinancierd te krijgen, is door de Europese Commissie afgewezen. Het NBC...
De achttiende editie van het Nationaal Schoolontbijt 2020 heeft als thema: Een betoverende tijd begint met een goed ontbijt. Bakkers kunnen zich in...
Eind van dit jaar loopt de EU-broodcampagne 'Brood. Goed Verhaal' af. De afsluiting gebeurt met tal van odes en commercials en met een gratis te...
In de Duitse bioscopen is de documentaire ‘Brot’ in première gegaan. In de film wordt ingegaan op het traditioneel lange bakproces, het belang van...