Grow Recruitment
Column: 'Teasercampagne om imago te versterken'
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Lezers van de krant van Wakker Nederland hebben vrijdag 5 april deze advertentie kunnen lezen en scannen. De QR-code leidt naar brood.net. Het is de...
De Crompouce, vegan gebak, de eiwittransitie, suiker- en zoutverlaging en voedselveiligheidsissues. De bakkerijsector is de laatste maanden van 2023...
Hoe vertel je op de juiste manier het verhaal over brood als een gezond, duurzaam, eiwitrijk, plantaardig en betaalbaar product? Op die vraag geven...
Brood als krachtpatser. Dat is een nieuwe hoofdrol die naar voren komt bij de afsluiting van de EU-campagne Brood, Goed Verhaal. Hoe dat komt?...
De broodconsumptie in Nederland neemt langzaamaan weer toe. Dat blijkt uit onderzoek van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC). Daarin is het...
De imagocampagne 'Brood, goed verhaal' gaat in september 2022 vol van start. Na de zomer is de campagne voor consumenten uitgebreid zichtbaar op tv,...
De nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...
Begin oktober kwam het verlossende woord uit Brussel. We hebben akkoord gekregen van de EU voor een tweejarige promotiecampagne over brood.
Vanaf 2022 zal in heel Nederland én België het goede verhaal van brood weer te horen zijn in een nieuwe imagocampagne. De Europese Commissie heeft...