Alles over Social media

De Rotterdamse Pistache Reep. Beeld: rotterdammetjes.com

Rotterdammer bedenkt ludieke tegenhanger van Dubai-reep

Rotterdammer Olaf Ouwerkerk is wel een beetje klaar met de Dubai-reep. Hij ontwikkelde een Rotterdamse variant met witte chocolade, pistache vulling,...

Ginger Brentjens traint momenteel voor WorldSkills, waarvoor ze onder meer een suikershowstuk presenteert. Foto's: Summa

Ginger Brentjens: 'Het is een eetbaar stukje kunst'

'Een standaard nougatinetje, dat zou ik niet in mijn assortiment opnemen. Dat kan je overal krijgen.' Ginger Brentjens is ervan overtuigd dat bakkers...

De tweede vestiging van Het Koekemannetje op Schiphol Plaza. Foto's: Schiphol

Social media-hype 'Het Koekemannetje' neemt een vlucht

De social media-sensatie 'Het Koekemannetje' uit Amsterdam heeft een tweede locatie geopend. De populaire koekjes zijn vanaf deze week ook op...

De Pistache künefereep van De Bontekoe. Foto: Facebook

Pistache kunefe-reep gaat viraal: topdrukte bij Schiedamse...

De Pistache kunefereep van De Bonte Koe is een hit op TikTok. Dit zorgt voor topdrukte bij de Schiedamse chocolaterie. Om de winkels te kunnen...

Foto: Archief Bakkerswereld

Zo maak je van een klant een fan

Vroeger waren vooral spaar- en beloningsacties tools om ervoor te zorgen dat klanten terugkeren. Inmiddels gaat klantenbinding verder dan dat. Het...

Foto: OrderLemon

Neplenbroek bindt klanten via WhatsApp: 'Houd het zo persoonlijk...

Bestellen via WhatsApp is de toekomst, zegt Marchel Neplenbroek van Bakkerij Neplenbroek. Hij ziet het aantal gebruikers dagelijks toenemen. Een van...

6 Tips: zó gebruik je AI om snel socialemediaberichten te schrijven voor jouw bakkerij

6 Tips: zó gebruik je AI om snel socialemediaberichten te schrijven...

Door tijdgebrek lukt het bakkers vaak onvoldoende om de sociale media up-to-date te houden. Kunstmatige intelligentie (AI) kan hier een handig...

Foto: Archief Bakkerswereld

Optimaal scoren met je webshop en social media? Drie bakkers geven...

In de bakkerij van de toekomst wordt een handige koppeling gemaakt tussen de fysieke winkel en het online aanbod. Ook worden social media op een...

De gevulde croissant van John Meinds, De Echte Bakker uit Onstwedde.

Hoe begin je een hype op TikTok en waar moet je op letten?

TikTok blijkt een geweldig platform om je bakkerij te laten zien aan een groot en divers publiek. 'Je kunt er je creativiteit, humor en vakmanschap...

Hoe Van Maanen tompoucenfestival hypet naar House of Crompouce

Hoe Van Maanen tompoucenfestival hypet naar House of Crompouce

Bakker van Maanen hypet verder op de crompoucenmania. De bakker opent deze week een pop-up-store in hartje Amsterdam, waar ook nieuwe smaken worden...