Column: 'Teasercampagne om imago te versterken'
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Lezers van de krant van Wakker Nederland hebben vrijdag 5 april deze advertentie kunnen lezen en scannen. De QR-code leidt naar brood.net. Het is de...
In het grootbedrijf is het aandeel reststromen van banket tussen 2020 en 2022 met ruim een kwart afgenomen. Het aantal retouren van brood is met 30...
De Crompouce, vegan gebak, de eiwittransitie, suiker- en zoutverlaging en voedselveiligheidsissues. De bakkerijsector is de laatste maanden van 2023...
De bakkerijsector heeft een roerige anderhalf jaar achter de rug, gekenmerkt door een grondstoffen- en energiecrisis. Dat heeft flinke verschuivingen...
De kiezer heeft gesproken op 22 november. De partij met één lid krijgt de verantwoordelijkheid over het vaasje Nederland. Toch ligt die...
'Duurzaamheid gaat ook over toekomstbestendig consumeren. Trends als suikerreductie in gebak kun je daarbij niet negeren.' Met deze woorden trapte...
Bakkerij-ondernemers werken zich drie slagen in de rondte werken. Ze zien zich in het nauw gedreven door vakbonden. Die sporen bakkerij-medewerkers...
Recentelijk heeft de NBOV een loonafspraak gemaakt met de vakbonden FNV en CNV. Aangezien de NVB al medio 2023 een afspraak had met dezelfde...
Het onderhandelingsresultaat met het ambacht voor een nieuwe Cao Bakkersbedrijf is door het grootste deel van de leden van FNV en CNV goedgekeurd....