
‘Desembrood is een mooie kans voor ambachtelijke bakkers, het hoeft niet per se als desembrood verkocht te worden, dat is een kwestie van mindset.’...
‘Desembrood is een mooie kans voor ambachtelijke bakkers, het hoeft niet per se als desembrood verkocht te worden, dat is een kwestie van mindset.’...
Voor sommige bakkers is het een lastig dilemma: verkoop je vegan producten als ‘reguliere’ lekkernijen en vertel je alleen dat deze plantaardig zijn...
Als klein kereltje bakte Eric van Otten in alle vroegte zelf zijn broodjes om mee naar school te nemen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij in...
Barbecues zijn al jaren niet aan te slepen. Slagers spelen enthousiast in op deze hype. Ook voor bakkers liggen hier gouden kansen, ziet Meester...
Bakkerij Schuurmans in Leeuwarden biedt al langere tijd een aantal vegan-producten aan. De meeste kansen ziet eigenaresse Greetje Schuurmans in vegan...
Vegan is geen hype, maar mainstream geworden. Het aanbieden van vegan lekkernijen biedt volop kansen. Toch zien veel ambachtelijke bakkers de...
Mark Spaapen van bakkerij Lekker Plekske in Roosendaal verkoopt naast zijn reguliere worstenbroodjes in allerlei smaken met succes vegan...
De broodconsumptie in Nederland neemt langzaamaan weer toe. Dat blijkt uit onderzoek van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC). Daarin is het...
Bianca Bartels, auteur van het boek Brood op de plank, zit als derde generatie bakkersdochter dichter op het deeg dan ze zelf bevroedde. Speciaal...
Wil je als bakkerij-ondernemer ontbijtjes samenstellen voor je klanten? Dan is het handig om te weten waar de voorkeuren liggen. Time2play zocht het...