Alles over Imago

Column: 'Teasercampagne om imago te versterken'

Column: 'Teasercampagne om imago te versterken'

Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...

Industriële productie van brood. Foto NBC

NVB trapt mini-broodcampagne af: brood zonder geheimen

Lezers van de krant van Wakker Nederland hebben vrijdag 5 april deze advertentie kunnen lezen en scannen. De QR-code leidt naar brood.net. Het is de...

Gert-Jan ten Napel

Krapte op arbeidsmarkt nu matig, maar neemt toe: nieuwe...

Gert-Jan ten Napel van Uitzendbureau Het Ambacht merkt dat de vraag naar arbeidskrachten in de bakkerijbranche nog steeds groot is, maar iets kleiner...

Brood zit aan de goede kant: 'Betaalbaar pakketje voedingsstoffen'

Brood zit aan de goede kant: 'Betaalbaar pakketje voedingsstoffen'

Hoe vertel je op de juiste manier het verhaal over brood als een gezond, duurzaam, eiwitrijk, plantaardig en betaalbaar product? Op die vraag geven...

Wim Kannegieter, directeur Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij

De column van Kannegieter: 'De Federatie is een feit'

'In 2022 is de bakkerijsector veel in het nieuws geweest. Dat waren niet altijd positieve berichten. Gelukkig bestaat het overgrote gedeelte van de...

Het Kenniscafé van de FIA ging ditmaal over Goed Ondernemerschap.
Foto: FIA

Goed ondernemerschap is kritisch in de spiegel kijken

Het is cruciaal dat de boodschap die je als bedrijf communiceert, klopt met wat er werkelijk op de werkvloer gebeurt. Is dat niet het geval, dan vind...

Nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' na de zomer vol van start

Nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' na de zomer vol van start

De imagocampagne 'Brood, goed verhaal' gaat in september 2022 vol van start. Na de zomer is de campagne voor consumenten uitgebreid zichtbaar op tv,...

Wim Kannegieter, directeur Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij

Column Wim Kannegieter: 'Aantrekkelijke sector start bij de eigen...

De problematiek van de arbeidsmarkt hakt er steeds steviger in. Er zijn vacatures te over. En niet alleen in de bakkerijsector. Alle sectoren van het...

Campagne 'Brood, goed verhaal' gaat tweede fase in - focus ligt op de gezonde waarde van brood

Campagne 'Brood, goed verhaal' gaat tweede fase in - focus ligt op de...

De nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...

Puratos lanceert nieuwe merkidentiteit

Puratos lanceert nieuwe merkidentiteit

Puratos Group, wereldwijd leider op het gebied van innovatieve oplossingen en services voor de brood-, banket- en chocoladesector, heeft vandaag haar...