FreshRecruitment
Klantenbinding
Hoe ga je zorgen dat je klant nog eens terugkomt? Met andere woorden: hoe ga je zorgen dat de keus elke keer op jouw winkel valt? Je zou verwachten...
Hoe ga je zorgen dat je klant nog eens terugkomt? Met andere woorden: hoe ga je zorgen dat de keus elke keer op jouw winkel valt? Je zou verwachten...
Zeelandia heeft de kwaliteit van Maestro Wit & Bruin voor excellent grootbrood op twee punten aangepast: de structuur en de malsheid zijn verbeterd.
Supporters van Zwarte Piet kunnen nu ook hun steun betuigen aan de actie Pietitie met een sticker. Er zijn twee verschillende versies van de stickers...
CSM Benelux, de naam achter Waldkorn, introduceert twee zogenoemde shopperacties voor het populaire brood.
Nog deze maand wordt Shop & Spaar gelanceerd, een mobiele spaar-app waarmee consumenten bij aangesloten winkels (denk aan bakkers, slagers) en horeca...
Bakker Rijkenberg in Haarlem was dinsdag 2 december het podium voor de afsluiting van de Sinterklaas-campagne van Bakeplus en haar partners. Onder...
Bakkerij 't Stoepje haakt met een actie in op de momenteel onder kinderen populaire Loom-armbandjesrage. Klanten van 'de warmste bakker op uw markt'...
De hele maand juni geeft Sonneveld 10 euro korting bij aankoop van 2 zakken van 15 kilo Sonnet Variatiemix Kwark. Met de mix maakt de bakker de...
Speciaal voor het WK Voetbal in Brazilië heeft Steensma een leuke en laagdrempelige actie opgezet. Bij een geringe grondstofafname ontvangt u 75...
Zeelandia start een consumentenactie waaraan elke bakker in Nederland kan meedoen en waarmee hij zichzelf op de kaart zet.