Alles over Klantonderzoek

Hoe denken mbo-studenten over plantaardig voedsel? Onderzoeksproject gestart

Hoe denken mbo-studenten over plantaardig voedsel? Onderzoeksproject...

Het onderzoeksproject 'Mbo-student in Actie voor Plantaardig voedsel ' is eind januari 2024 afgetrapt. Centraal staat de vraag hoe mbo-studenten over...

Brownies&downieS zijn terug op plek 1. Foto's GfK

Winnaars GfK Out of Home-rapport bekend, Brownies&downieS terug op 1

De winnaars van het GfK Out of Home Formulerapport 2022 zijn bekend. Brownies&downieS, Bram Ladage, Coop Vandaag en Hutten zijn verkozen tot beste in...

Welke assortimentskeuzes maakt de bakker om zich te onderscheiden?

Welke assortimentskeuzes maakt de bakker om zich te onderscheiden?

Bakken bakkers alles zelf vanuit basisgrondstoffen of kopen zij een deel diepgevroren in en bakken zij dit af? Onder meer deze vraag legde het...

Nico Sterrenberg wint Oliebollentestonline.nl

Nico Sterrenberg wint Oliebollentestonline.nl

Gebakkraam Nico Sterrenberg aan de Koemarkt in Schiedam heeft met een tien de vierde Oliebollentestonline.nl gewonnen. Vandaag heeft de club van...

Van links naar rechts: Geert Caniels (Echte Bakkersgilde), Hanny, Annet, Rita en Thea (winkelteam Van Eeden) en Niek Koning (Secret View).

Van Eeden winnaar Best Customer Experience 2021

Van Eeden, De Echte Bakker uit Noordwijkerhout is uitgeroepen tot winnaar van de Best Customer Experience 2021. De winkel van Van Eeden aan de...

De winnaars worden per provincie bekendgemaakt, er is geen landelijk winnaar.

Uitslagen op stapel van anoniem platform Oliebollentestonline.nl

Het is zover, de uitslagen van de vierde Oliebollentestonline.nl staan op stapel. Zaterdag 18 december maakt deze club van anonieme vrijwilligers,...

Echte Bakker in top 3 Beste Klantervaring

Echte Bakker in top 3 Beste Klantervaring

In de ranglijst van merken die volgens meer dan 5.000 Nederlanders dit jaar de beste klantervaring bieden, heeft de Echte Bakker de derde plaats...

Beeld: De belangrijkste uitkomsten van het nieuwe Shopper Sentiments onderzoek

Consumentengedrag: vier op de vijf voelt zich comfortabel bij...

Het vertrouwen van consumenten om een fysieke winkel neemt toe nu de corona-versoepelingen langzaamaan doorzetten. Dat blijkt uit resultaten van...

Enquête Bakkerspanel: behoud van personeel en klanten is grootste uitdaging

Enquête Bakkerspanel: behoud van personeel en klanten is grootste...

Meer dan de helft van de bakkers in Nederland ziet het verwerven en behouden van goed personeel als grootste uitdaging in hun hedendaagse...

Ondertekening van de samenwerking tussen Essonsor en FIA. Foto's: Food Innovation Academy / Richard Kok

Sensoriek nieuwe pijler Food Innovation Academy

Sensorisch marktonderzoek wordt een nieuwe pijler binnen het portfolio van opleidings- en onderzoeksroutes die de Food Innovation Academy (FIA)...