Grow Recruitment
Van Maanen sluit House of Crompouce, hoe stop je met een hype?
Bakkerij Van Maanen sluit haar Crompouce®-avontuur in Amsterdam af met een gift van €3500 aan het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. De focus komt...
Bakkerij Van Maanen sluit haar Crompouce®-avontuur in Amsterdam af met een gift van €3500 aan het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. De focus komt...
De Crompouce, vegan gebak, de eiwittransitie, suiker- en zoutverlaging en voedselveiligheidsissues. De bakkerijsector is de laatste maanden van 2023...
TikTok blijkt een geweldig platform om je bakkerij te laten zien aan een groot en divers publiek. 'Je kunt er je creativiteit, humor en vakmanschap...
Supermarktketens Jumbo en Albert Heijn stoppen met de naam crompouce, bevestigen woordvoerders van beide ketens na berichtgeving van De Telegraaf....
Wie is nu de oorspronkelijke bedenker van de gevulde croissant die hypet onder de naam crompouce? En hoe zit het eigenlijk met de rechten als je een...
De crompoucenhype neemt grotere vormen aan met gerechtelijke dreiging als (anti-)climax. Bakkers bedenken daarom tal van creatieve (woord)variaties...
Bakker van Maanen hypet verder op de crompoucenmania. De bakker opent deze week een pop-up-store in hartje Amsterdam, waar ook nieuwe smaken worden...
Dé TikTok-hit van de laatste weken is de crompouce van de ambachtelijke (banket)bakker. De gevulde croissant met roze topping kan je niet zijn...