
Desserts in de spotlight tijdens Sigep 2023
SIGEP keert van 21 tot en met 25 januari terug in Rimini Exo Center. Meer dan duizend exposerende merken nemen deel aan de 44e editie van ‘The Dolce...
SIGEP keert van 21 tot en met 25 januari terug in Rimini Exo Center. Meer dan duizend exposerende merken nemen deel aan de 44e editie van ‘The Dolce...
De uitdaging om de consument voor je te winnen, is er altijd. Met de stijgende prijzen en bewustwordende klanten, is die uitdaging groter dan ooit,...
Zes procent van de Nederlanders doet dit jaar actief mee aan de Halloween-spooktocht (formeel op 31 oktober). Nog eens 4 procent gaat uitsluitend...
Zo’n 200 kinderen uit het hele land betraden zaterdag 25 juni hét walhalla van de voetballerij: de KNVB Campus in Zeist. Ze kregen er een exclusieve...
De oorlog in Oekraïne heeft een grote impact op de Nederlandse voedingsindustrie. Ook bakkers krijgen het flink voor de kiezen, want zowel bakgraan...
Afgelopen week kwam een klant in de middag de winkel in, die ’s ochtends een cheesecake had gekocht. Hij wilde hem terugbrengen want: ‘zijn vrouw...
Columnist Peter de Waard van de Volkskrant zet vraagtekens bij de berichten in de landelijke media dat een heel brood €5 zou moeten gaan kosten. ‘Dat...
De inflatie zorgt ervoor dat de euro minder waard wordt. Dit verandert het consumentengedrag binnen de retail drastisch, zegt Andrew Citroen van...
Zaterdag 22 januari is de eerst zaterdag na Blue Monday. Traditioneel is deze dag uitgegroeid tot Happy Saturday, waaraan iedere bakker op haar of...
Het team van Bakkerij Van Keulen in de Bommelerwaard bedenkt altijd wel weer een ludieke klantenactie. Afgelopen weekeinde kwam de een na de andere...