EU-campagne 'Brood, goed verhaal': bakkerij zet nóg meer in op...
Het aantal Nederlanders dat kiest voor volkorenbrood moet groeien. Daarom vond in Onderwijshotel De Rooi Pannen in Breda op woensdag 14 september de...
Het aantal Nederlanders dat kiest voor volkorenbrood moet groeien. Daarom vond in Onderwijshotel De Rooi Pannen in Breda op woensdag 14 september de...
Bakeplus en partners lanceren dit jaar de vernieuwde Sinterklaascampagne voor (kinderen van) consumenten van de bakker. De actie bestaat uit een...
De nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...
'Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig'. Met die slogan wordt in de derde week van januari 2022 de Week van het Brood geïntroduceerd. De week...
Vanaf 2022 zal in heel Nederland én België het goede verhaal van brood weer te horen zijn in een nieuwe imagocampagne. De Europese Commissie heeft...
Neemt door Corona het belang van veilige en gezonde(re) voeding toe? Wordt dit het nieuwe gewoon? Dat was de tweede vraag, die centraal stond in de...
Moeten we bij lokaal graan alleen naar Nederland kijken, of juist de focus leggen op Europa? Dat was de eerste vraag, die centraal stond in de online...
Samen lanceren Bakeplus en Sonneveld de campagne Smaakmakers, waarin zij acht inspirerende, smaakvolle producten presenteren voor het na- en voorjaar.
Meer brood op de plank! Met die intentie heeft het Nederlands Bakkerij Centrum, namens de bakkerijsector, een aanvraag bij de Europese Commissie...
Met het historische Zweedse wittebrood viert Royal Koopmans de vrijheid. In samenwerking met Beko Groothandel is in februari een Zweeds wittebrood...