Column: 'Teasercampagne om imago te versterken'
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Vroeger waren vooral spaar- en beloningsacties tools om ervoor te zorgen dat klanten terugkeren. Inmiddels gaat klantenbinding verder dan dat. Het...
Als we puur naar omzetgroei kijken dan hebben de ambachtelijke bakkers in 2023 een prima jaar gedraaid. Maar schijn bedriegt, zegt Rabo-expert...
Een aantrekkende economie, koopkracht en consumentenvertrouwen. Maar ook: stijgende broodprijzen en nog steeds grote druk op broodvolumes en omzet....
Chocoladespecialist De Bonte Koe introduceert de chocomaat: een snackautomaat waarin een aantal producten van De Bonte Koe worden aangeboden. De...
Behalve ondernemer ben je als bakker ook zelf klant. Hoe wil je, verwacht je, te worden behandeld als klant? Door een leverancier van grondstoffen...
Het maartnummer van Bakkerswereld 2024 gaat uitgebreid in op klantenbinding. In deze editie onder meer ook deel 1 van een artikelenreeks door Fred...
Echte Bakker Van der Veer besteedt veel aandacht aan het werven en binden van klanten. Met succes: het aantal klanten groeit nog ieder jaar. Remco...
Wat doet de consumptie van brood, tarwe en gluten met de gezondheid van de mens? Zijn (buik)klachten die consumenten zeggen te ervaren, zeker wanneer...
Naar welke criteria vraagt KPMG consumenten als het gaat om klantervaring? En hoe lukt het de Echte Bakkers om in dit enorme, landelijke speelveld in...