Abonneren
home
assortiment
recepten
bakkerij
winkelinrichting
mensen
ondernemen
Nieuwsbrieven
Digitale magazine
Adverteren
Vacatures
  • Nieuwsbrieven
  • Digitale magazine
  • Adverteren
  • Vacatures
    • home
    • assortiment
    • recepten
    • bakkerij
    • winkelinrichting
    • mensen
    • ondernemen

    Meer trends

    ArtikelRecepten

    Recept Citroenroomslof: Verleid klanten met dit onderscheidende...

    Consumenten gunnen zichzelf door de pandemie vaker een zoet verwenmoment om even te ontsnappen uit de werkelijkheid, merkt Merel Roes van Dawn Foods....
    Recept Citroenroomslof: Verleid klanten met dit onderscheidende...
    ArtikelAssortiment

    Acht belangrijke trends voor het zomerassortiment

    Voor de zomer van 2022 geldt: One size does not ‘fill’ all. Klanten verwachten producten die aansluiten bij hun persoonlijke voorkeuren. Variatie in...
    Acht belangrijke trends voor het zomerassortiment
    NieuwsStrategie

    Nederland start campagne voor aankoop van biologische producten; lees...

    Nederland bundelt zijn krachten met Zweden, Finland en België om de verkoop van biologische producten te stimuleren. De landen lanceren gezamenlijk...
    Nederland start campagne voor aankoop van biologische producten; lees...
    NieuwsStrategie

    Weer minder brood verorberd in 2021, maar ambacht groeit tegen...

    Het totale broodvolume in Nederland is in 2021 met -4,2 procent gedaald naar een totaal van 783.388.000 kg. In 2020 was dit nog 817.617.000 kg. Het...
    Weer minder brood verorberd in 2021, maar ambacht groeit tegen...
    ArtikelBakkerij

    Hoe supermarktkennis in Elspeet de aanpalende bakkerij gigantisch...

    Plus-ondernemers Ronny en Esther van der Horst heropenden hun flink vergrote Bakkerij Piet pal naast hun supermarkt in Elspeet. De eerste tekenen van...
    Hoe supermarktkennis in Elspeet de aanpalende bakkerij gigantisch...
    ArtikelBakkerij

    Maison Kelder: Stabiel plantaardig eiwit grootste uitdaging bij...

    Banketbakkerij Maison Kelder heeft een volledige veganistische Hazelnoot Crèmetaart ontwikkeld. De grootste uitdaging daarbij was volgens Tistan van...
    Maison Kelder: Stabiel plantaardig eiwit grootste uitdaging bij...
    ArtikelWinkel

    Kilo's of concepten? De klant wil het hele feestje, zegt...

    Jan-Willem Grievink is er duidelijk over: bakkers moeten af van het denken in kilo’s. Slagers net zo goed. Groenteboeren ook. Vrijkomen van...
    Kilo's of concepten? De klant wil het hele feestje, zegt...
    NieuwsStrategie

    Onderzoek gfk: vooral gezinnen en ouderen kiezen voor biologisch

    Meer dan 96 procent van de huishoudens heeft het afgelopen jaar biologische producten gekocht. Vooral gezinnen met kinderen en pensioneerden met een...
    Onderzoek gfk: vooral gezinnen en ouderen kiezen voor biologisch
    fotoreportageStrategie

    Sigep in beeld: kwart minder bezoekers, tevreden organisatie,...

    Langzaam komt het beurzenseizoen weer op gang, al blijft het aantal bezoekers en standhouders nog achter bij de periode vóor corona. Zo ook bij de...
    Sigep in beeld: kwart minder bezoekers, tevreden organisatie,...
    ArtikelBakkerij

    ‘Data helpen om voorkeuren van de consument te begrijpen’

    Merel van Westreenen (30) uit Utrecht is productmanager bij Bakkerij Borgesius. Ze houdt zich onder meer bezig met het uitvoeren van data-analyses...
    ‘Data helpen om voorkeuren van de consument te begrijpen’
    Nieuwsbrief

    Op de hoogte blijven van wat er speelt?

    Bakkerswereld is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen