De Horecava 2022 is weliswaar afgeblazen, bepaalde events gaan wel door. Zoals de Foodservice Award. De genomineerden zijn bekendgemaakt, waarvan 't Stoepje, La Place en Brownies & Downies de bekendste zijn voor de bakkerijsector.
De Horecava 2022 is weliswaar afgeblazen, bepaalde events gaan wel door. Zoals de Foodservice Award. De genomineerden zijn bekendgemaakt, waarvan 't Stoepje, La Place en Brownies & Downies de bekendste zijn voor de bakkerijsector.
Bakkerij 't Stoepje heeft 300.000 vredeskrentenbollen verkocht tijdens de #saypeace-campagne van War Child. De marktbakkers van 't Stoepje haalden een bedrag van 15.000 euro op voor kinderen in oorlogsgebieden.
Bakkerij 't Stoepje zet een compleet vernieuwde formule neer. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol. De opvallende gele kleur van de marktformule van de Market Food Group is vervangen door een chiquer uiterlijk.
Het Smaakpanel van de Consumentenbond heeft de volkorenbroden van Bakkerij 't Stoepje en Bakker Ammerlaan als beste getest. Beide broden werden beoordeeld met een 7,3.
Franchiseformule 't Stoepje gaat binnenkort over naar een concept 2.0. Daaraan voorafgaand is Sjacco Nel per 1 januari 2017 benoemd tot Algemeen Directeur van de Market Food Group (MFG), en Peter Beukers tot Directeur Strategie.
Het brood van bakkerij 't Stoepje is nagenoeg E-nummer vrij. De bakkerij speelt hiermee in op de trend van de bewuste en vitale consument.