Alles over 't Stoepje

Genomineerden Foodservice Award 2022 bekendgemaakt - winnaars worden in maart onthuld
Genomineerden Foodservice Award 2022 bekendgemaakt - winnaars worden...

De Horecava 2022 is weliswaar afgeblazen, bepaalde events gaan wel door. Zoals de Foodservice Award. De genomineerden zijn bekendgemaakt, waarvan 't Stoepje, La Place en Brownies & Downies de bekendste zijn voor de bakkerijsector.

War Child-directeur  Tjipke Bergsma (l) neemt de cheque in ontvangst van marktbakker Coert Westerink en formulemanager 't Stoepje Pierre Fleuren.

Foto: 't Stoepje
't Stoepje haalt 15.000 euro op voor War Child

Bakkerij 't Stoepje heeft 300.000 vredeskrentenbollen verkocht tijdens de #saypeace-campagne van War Child. De marktbakkers van 't Stoepje haalden een bedrag van 15.000 euro op voor kinderen in oorlogsgebieden.

De nieuwe look&feel van 't Stoepje.
Bakkerij 't Stoepje zet compleet nieuwe uitstraling neer

Bakkerij 't Stoepje zet een compleet vernieuwde formule neer. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol. De opvallende gele kleur van de marktformule van de Market Food Group is vervangen door een chiquer uiterlijk.

Foto: Bakker Ammerlaan
Volkorenbroden van Bakkerij 't Stoepje en Bakker Ammerlaan als beste...

Het Smaakpanel van de Consumentenbond heeft de volkorenbroden van Bakkerij 't Stoepje en Bakker Ammerlaan als beste getest. Beide broden werden beoordeeld met een 7,3.

Le Perron is een van de formules van de MFG.
Moederbedrijf 't Stoepje herziet strategie

Franchiseformule 't Stoepje gaat binnenkort over naar een concept 2.0. Daaraan voorafgaand is Sjacco Nel per 1 januari 2017 benoemd tot Algemeen Directeur van de Market Food Group (MFG), en Peter Beukers tot Directeur Strategie.

't Stoepje
Brood van bakkerij 't Stoepje nagenoeg E-nummer vrij

Het brood van bakkerij 't Stoepje is nagenoeg E-nummer vrij. De bakkerij speelt hiermee in op de trend van de bewuste en vitale consument.