grow Recruitment
Met jouw brood een onweerstaanbare indruk maken? Decoraties zorgen...
Een op de twee consumenten denkt dat voedsel dat er goed uitziet ook goed smaakt. En smaak blijft voor consumenten de belangrijkste factor voor...
Een op de twee consumenten denkt dat voedsel dat er goed uitziet ook goed smaakt. En smaak blijft voor consumenten de belangrijkste factor voor...
De drie belangrijke trends voor 2025 zijn: desem, culinaire fusie en voedingsbalans. Dat blijkt uit onderzoek van Puratos. Deze trends hebben volgens...
De zomer ligt weer achter ons en in de bakkerij wordt het vizier op december gericht. De feestdagen komen eraan en dat betekent alle hens aan dek,...
Textuur is een cruciale factor is geworden voor met name de millennials, de generatie tussen de 29 en 43 jaar. Bakkers kunnen op diverse manieren...
Consumenten willen niet alleen een smakelijk product, maar ook gezonde, clean-label- en lokale grondstoffen. Voor de ambachtelijke bakker is het...
Plantaardige productontwikkeling is een belangrijke trend in de bakkerijsector. 'Steeds meer consumenten kiezen voor een veganistische of...
Als ambachtelijke bakker wil je je zoveel mogelijk onderscheiden. Dat maakt het belangrijk om je producten een eigen signatuur te geven. Bijvoorbeeld...
Het Cacao-Trace® duurzaamheidsprogramma van Belcolade, onderdeel van Puratis Group, ligt op schema. In 2023 zijn meer dan 23.000 cacaoboeren en hun...
De Internationale Dag van de Brioche, die Puratos op 14 mei viert, is een leuke aanleiding om consumenten te verrassen met dit zachtzoete brood. De...
Er komen steeds meer plantaardige grondstoffen op de markt. Daardoor wordt het voor bakkers makkelijker om in te spelen op de toenemende...