
In 2023 wil ruim één op de drie Nederlanders (35%) meer vegan eten. Voor 15 procent van de Nederlanders met goede voornemens is het jaar...
In 2023 wil ruim één op de drie Nederlanders (35%) meer vegan eten. Voor 15 procent van de Nederlanders met goede voornemens is het jaar...
Aanbieders van maaltijdboxen verliezen terrein in Nederland. Tegelijkertijd stijgen de verkopen van verspakketten in supermarkten hard door.
Bezorging is het snelstgroeiende segment binnen de totale foodmarkt. De bezorgmarkt groeit in 2018 wederom met dubbele cijfers en komt naar schatting...
Hans Peter Winter van Banketbakkerij Bos in Den Helder is op zoek naar mensen die willen investeren in het nieuwe Bakkerij Café aan de Beatrixstraat....
Nederlanders zijn het nieuwe jaar ‘massaal begonnen’ met een maaltijdbox.
HelloFresh groeit wereldwijd stevig verder. De bezorger van maaltijdboxen mocht in het laatste kwartaal van 2017 bijna 1,5 miljoen huishoudens...
De Nederlandse Vereniging Van Maaltijdbezorgers is weer een stukje gegroeid. Twee nieuwe bezorgketens hebben zich bij de club aangesloten.
Thuisbezorgd.nl gaat extra investeren in elektrische vervoersmiddelen. Het streven is om binnen twee jaar minimaal de helft van alle maaltijden in...
Takeaway.com heeft vorig jaar 46 procent meer bestellingen voor maaltijden ontvangen dan in 2015. Dat maakte het beursgenoteerde moederbedrijf van...
Takeaway.com, het moederbedrijf van maaltijdbezorger Thuisbezorgd.nl, gaat naar de beurs in Amsterdam.