Grow Recruitment
Klantenbinding bij Bakkerij Schuld: 'Tompoucen Festival trekt...
Klantenbinding vindt bij Bakkerij Schuld op veel verschillende manieren plaats. Bijvoorbeeld via ludieke acties, een spaarsysteem en het organiseren...
Klantenbinding vindt bij Bakkerij Schuld op veel verschillende manieren plaats. Bijvoorbeeld via ludieke acties, een spaarsysteem en het organiseren...
Bakkerij van der Grijn heeft een eigen spaarsysteem met muntjes: de Grijntjes. Belangrijk bij de keuze van een spaarsysteem is volgens Arto van der...
Ad Bos, De Echte Bakker uit Elst, is uitgeroepen tot winnaar van de Best Customer Experience 2022. De winkel van Ad Bos aan de Schoolweg is van alle...
De extreme verhoging van de energieprijzen en stijgende inkoopkosten zorgen voor problemen bij bakkend Nederland. Dat maakt het essentieel om als...
Verdeeld over twee dagen wist inspiratiemanager Frans Goenee van De Efteling zo´n 60 bakkers op 16 en 17 mei te boeien. Hij trok parallellen tussen...
Plus-ondernemers Ronny en Esther van der Horst heropenden hun flink vergrote Bakkerij Piet pal naast hun supermarkt in Elspeet. De eerste tekenen van...
De eerste landelijke 'Week van de Stenen Winkel' wordt van 9 tot en met 15 mei 2022 gehouden. Met dit initiatief worden lokale stenen winkels in het...
In alle sectoren is er sprake van onzekerheid, ingegeven door de harde lockdown, inflatie, grote personeelstekorten en verstoringen in de...
Van Eeden, De Echte Bakker uit Noordwijkerhout is uitgeroepen tot winnaar van de Best Customer Experience 2021. De winkel van Van Eeden aan de...
In de ranglijst van merken die volgens meer dan 5.000 Nederlanders dit jaar de beste klantervaring bieden, heeft de Echte Bakker de derde plaats...