
'In 2022 is de bakkerijsector veel in het nieuws geweest. Dat waren niet altijd positieve berichten. Gelukkig bestaat het overgrote gedeelte van de...
'In 2022 is de bakkerijsector veel in het nieuws geweest. Dat waren niet altijd positieve berichten. Gelukkig bestaat het overgrote gedeelte van de...
Het is cruciaal dat de boodschap die je als bedrijf communiceert, klopt met wat er werkelijk op de werkvloer gebeurt. Is dat niet het geval, dan vind...
De imagocampagne ‘Brood, goed verhaal’ gaat in september 2022 vol van start. Na de zomer is de campagne voor consumenten uitgebreid zichtbaar op tv,...
De problematiek van de arbeidsmarkt hakt er steeds steviger in. Er zijn vacatures te over. En niet alleen in de bakkerijsector. Alle sectoren van het...
De nieuwe imagocampagne ‘Brood, goed verhaal’ is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...
Puratos Group, wereldwijd leider op het gebied van innovatieve oplossingen en services voor de brood-, banket- en chocoladesector, heeft vandaag haar...
Vanaf 2022 zal in heel Nederland én België het goede verhaal van brood weer te horen zijn in een nieuwe imagocampagne. De Europese Commissie heeft...
Vandaag de dag, zo aan het begin van het derde decennium van deze 21<sup>e</sup> eeuw, kunnen we niet om het feit heen dat we heel zuinig op onze...
Niet alleen het bakkersvak, ook brood heeft een imagoprobleem bij publieksmedia en consumenten. Columnist en onderzoeksjournalist Teun van de Keuken...
Het nieuws dat de ambachtelijke bakkerij met uitsterven wordt bedreigd, is deze week door de landelijke media flink opgepakt, dankzij actieve inbreng...