Grow Recruitment
Strategische Visie 2040: volumes verhogen en keten versterken
Hoe moet de bakkerijsector omgaan met thema's als gezondheid, duurzaamheid en het vergroten van de eerlijkheid in ons voedselsysteem? Om hier een...
Hoe moet de bakkerijsector omgaan met thema's als gezondheid, duurzaamheid en het vergroten van de eerlijkheid in ons voedselsysteem? Om hier een...
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Lezers van de krant van Wakker Nederland hebben vrijdag 5 april deze advertentie kunnen lezen en scannen. De QR-code leidt naar brood.net. Het is de...
Gert-Jan ten Napel van Uitzendbureau Het Ambacht merkt dat de vraag naar arbeidskrachten in de bakkerijbranche nog steeds groot is, maar iets kleiner...
Hoe vertel je op de juiste manier het verhaal over brood als een gezond, duurzaam, eiwitrijk, plantaardig en betaalbaar product? Op die vraag geven...
'In 2022 is de bakkerijsector veel in het nieuws geweest. Dat waren niet altijd positieve berichten. Gelukkig bestaat het overgrote gedeelte van de...
Het is cruciaal dat de boodschap die je als bedrijf communiceert, klopt met wat er werkelijk op de werkvloer gebeurt. Is dat niet het geval, dan vind...
De imagocampagne 'Brood, goed verhaal' gaat in september 2022 vol van start. Na de zomer is de campagne voor consumenten uitgebreid zichtbaar op tv,...
De problematiek van de arbeidsmarkt hakt er steeds steviger in. Er zijn vacatures te over. En niet alleen in de bakkerijsector. Alle sectoren van het...
De nieuwe imagocampagne 'Brood, goed verhaal' is vanaf september overal te zien. Het vervolg is een verdiepingsslag op de eerdere, gelijknamige,...