Deelnemers Grip duiken in brein consumenten
Consumentenbeleving en consumentengedrag stonden centraal op de tweede trainingsdag van Grip op je bakkerij. Die werd maandag gehouden in het Restaurant van de Toekomst bij Wageningen UR.
Consumentenbeleving en consumentengedrag stonden centraal op de tweede trainingsdag van Grip op je bakkerij. Die werd maandag gehouden in het Restaurant van de Toekomst bij Wageningen UR.
In Amsterdam is Grip op je bakkerij van start gegaan. De deelnemers kwamen bijeen bij de Jumbo Foodmarkt in Amsterdam, startpunt voor een inspiratietoer.
Het begon allemaal met een training die uitgever Reed Business Media verzorgde voor haar salesmensen. Accountmanager Hans Dekker, bij velen van u vast een bekend gezicht, werd tijdens deze training verrast door het enthousiaste verhaal van trainer Rob Mali. Dekker en zijn collega's merkten al snel het positieve effect van de training van de man van Excellior. 'Als dat voor salesmensen werkt, waarom dan niet ook voor bakkers?', vroeg Dekker zich af. Niet om betere bakkers te maken, maar wel om ondernemerschap professioneler te maken. Dat is de eerste aanzet geweest tot wat is uitgegroeid tot de heuse zesdaagse training Grip op je bakkerij. En eerlijk gezegd: daar ben ik best trots op.