Brood&Ko komt opnieuw als winnaar uit de bus van de tweede campagneperiode van Bakkersbrein. De opleidingsapp is in 2017 uitgebreid met een onderdeel voor productiemedewerkers.
Brood&Ko komt opnieuw als winnaar uit de bus van de tweede campagneperiode van Bakkersbrein. De opleidingsapp is in 2017 uitgebreid met een onderdeel voor productiemedewerkers.
Grondstoffenleverancier Zeelandia heeft in samenwerking met het Echte Bakkersgilde een game ontwikkeld met de naam Echte Bakman. De game moet winkelteams sterker maken om uiteindelijk de verkoop te verbeteren.
Bakkersbrein is uitgebreid met een tweede level voor verkoopmedewerkers en een nieuwe, eigen versie voor productiemedewerkers. Ook is het mogelijk om als ondernemer bedrijfsspecifieke vragen toe te voegen. Bakkersbrein is een app waarmee het kennisniveau van medewerkers wordt gemeten.
Bakkersbrein, de app om het kennisniveau van winkelmedewerkers in de bakkerij te verhogen, is in vier maanden tijd ruim 25.000 keer gespeeld. Aan deelname is een wedstrijd verbonden, waarvan de winnaars zojuist bekend zijn gemaakt. Overall-winnaar is Echte Bakker Brood&Ko uit Bodegraven.
De app Bakkersbrein is een week in de lucht en al onmetelijk populair bij verkoopmedewerkers. 'In een week tijd hebben zich bijna 350 mensen geregistreerd en wordt er fanatiek gespeeld', laten initiatiefnemers NBA en SAB weten.
Bakkersbrein is een nieuwe app die de Nationale Bakkerij Academie (NBA) en de Stichting Ambachtelijke Bakkerij (SAB) hebben ontwikkeld om winkelpersoneel op een speelse manier 'bij de les' te houden. Het gaat om een snelle quiz die iedere winkelmedewerker op een smarttelefoon kan spelen.