nieuws

Klanten nu al in wachtrij voor online versmarkt Crisp

Nieuws 402

Het aantal aanmeldingen voor de online versmarkt Crisp is nu al groter dan het bedrijf aan kan.

Klanten nu al in wachtrij voor online versmarkt Crisp

Woensdag werd de app gelanceerd van de nieuwe boodschappenbezorger, maar blijkbaar is er meer animo dan het bedrijf aankan. ‘We hebben een overweldigend aantal aanmeldingen gehad, van Groningen tot Limburg’, zegt een woordvoerder tegen RTL Z, zonder daarbij aantallen te noemen. Klanten zullen een aantal weken moeten wachten.

‘Op korte termijn capaciteit vergroten’

Het is in lijn met het beeld dat mede-oprichter Michiel Roodenburg donderdag schetste voor Distrifood. Hij zei echter stellig dat Crisp niet met wachtlijsten wil werken en dat de capaciteit in het warehouse en in de bestelwagens op korte termijn wordt vergroot. ‘Hoe groter Crisp wordt, hoe meer dit een dilemma is. De eerste ervaring van een klant moet goed zijn, dus de voorraad moet kloppen. Waar we nu met één eierboer werken, zal daar op termijn een tweede bijkomen. Maar dat is een probleem voor later. Nu zetten we meer packers in en we stappen zelf in de auto om bestellingen af te leveren. Dat laatste vind ik sowieso belangrijk en blijven we wekelijks doen.’

‘Ahold degelijke leerschool’

Roodenburg ruilde zijn financiële functie bij Ahold na 10 jaar in voor Crisp. ‘Het is een degelijke leerschool en dankzij die ervaring durf ik dit avontuur aan te gaan.’ Crisp heeft 1200 producten van gespecialiseerde leveranciers en werkt met PostNL en kleinere bezorgdiensten.

Reageer op dit artikel