nieuws

Food-studiereis naar Hongkong

Nieuws 239

Hoe wordt de consument verleid met nieuwe food assortimenten, concepten, ingrediënten en verpakkingen? Van 4 tot 10 mei 2019 organiseert Innobrands in samenwerking met de Stichting Innofood en de Rabobanken Twente & Achterhoek een interessante studiereis naar Hongkong. De belangrijkste aandachtspunten in deze studiereis zijn: nieuwe producten in food en vers, alternatieve presentaties, verpakkingen en communicatie.

Food-studiereis naar Hongkong
Hongkong is een zeer interessante en inspirerende bestemming

Diverse winkelformules, speciaalzaken en gourmet-, biologisch- en city-supermarkten met hun inspirerende assortimenten zullen worden bezocht en ook retailers met aantrekkelijke instore-horeca concepten. Tevens staat een bezoek aan de Hofex 2019 Food & Hospitality Tradeshow, op het programma en zijn er een aantal lezingen over trends in food en agri.

Hongkong is een zeer interessante en inspirerende bestemming. Met zijn 7 miljoen inwoners is deze stad een smeltkroes van Oost en West, onder meer door de honderdjarige Engelse invloed. Door de enorme concurrentie is er een niet aflatende vernieuwingsdrang, want vrijwel nergens is het aanbod zo groot. De stad is welvarend, heeft een grote middenklasse en ook een half miljoen uiterst welvarende inwoners.

De reis wordt professioneel begeleid en is bestemd voor staf en management van foodbedrijven, conceptontwikkelaars en voor ondernemende retailers. Voor meer informatie en inschrijven: kijk op www.innobrands.com voor het gedetailleerde programma. Inschrijven kan tot 1 december 2018.

 

Reageer op dit artikel