nieuws

Nieuwe uitstraling voor Top Bakkers B.V.

Marktberichten 637

Top Bakkers B.V. heeft vandaag haar nieuwe huisstijl in gebruik genomen. Met de nieuwe uitstraling luidt de bakkersorganisatie een nieuwe periode in.

Nieuwe uitstraling voor Top Bakkers B.V.

Op de herkenbare gele Top Bakkers kleur na zijn het logo en de huisstijl volledig onder handen genomen. De geblokte boog is vervangen door een geel hart, dat ‘de liefde en passie voor het product en de ambacht van het bakkersvak symboliseert’, vertelt Wim Doedens, algemeen directeur van Top Bakkers B.V. ‘Behalve de liefde voor het vak wil Top Bakkers de categorie brood en banket aantrekkelijk houden voor een brede diversiteit aan klanten. En daarbij de passie voor het ambacht. Ons nieuwe hartvormige logo is daarvoor ‘geknipt’.

Professie en eenvoud

De nieuwe huisstijl ademt daarnaast professie en eenvoud. De bedrijfsnaam is immers al de  samenvoeging van ‘Top’ (gemak, ontzorging en landelijk organiseren) en ‘Bakkers’ (vakmanschap en ondernemerschap). ‘Deze conjunctie is vervolgens met een modern lettertype ingepast.’

De nieuwe huisstijl is de opmaat tot verdere ontwikkeling van de organisatie. Zo is er inmiddels ook een nieuwe website in ontwikkeling. ‘Met de verfrissingsslag hopen we onze klanten tegemoet te komen en nodigen een ieder van harte uit om binnenkort het resultaat op het bekende webadres te bewonderen’, vertelt Doedens.

Tot slot is de nieuwe huisstijl terug te vinden op alle publieke uitingen van Top Bakkers B.V. en is zowel de bakker, de klant als de consument in de gelegenheid de nieuwe huisstijl te komen bewonderen tijdens Gastvrij Rotterdam, dat van 23 tot en met 25 september plaatsvindt in Rotterdam Ahoy.

 

Reageer op dit artikel