nieuws

Flynth gaat met klanten de arena in

Marktberichten 396

Flynth is gestart met zogenaamde KlantArena’s. Hiermee wil het advies-en accountantskantoor rechtstreeks met klanten in gesprek over de dienstverlening. De eerste arena vond woensdag 5 juni plaats in Delft. Later dit jaar volgen andere regio’s.

Flynth gaat met klanten de arena in
De aftrap van de eerste arena-sessie was 5 juni in Delft. Foto: Flynth

Het idee achter de KlantArena’s van Flynth is om de klant een podium te bieden voor het aangeven van zijn behoeften en verwachtingen. Dit gebeurt in een zogenaamde arena-opstelling, vandaar de naam. De bevindingen en klantinzichten uit de KlantArena gebruikt Flynth om haar dienstverlening nog beter op hun behoeften laten aansluiten.

Pal naast de klant staan

Bas Hidding, voorzitter Raad van Bestuur van Flynth, vertelt dat dit initiatief naadloos past in de visie van het bedrijf om pal naast de klant te staan. ‘Wij zijn zelf ontstaan uit een coöperatie van ondernemers en willen betrokken zijn bij elkaar, onze klanten en onze omgeving. Deze betrokkenheid zit in ons DNA en helpt ons in ons streven om de beste kwaliteit te leveren.’

Alle regio’s

Later dit jaar volgen er meer KlantArena’s, in iedere regio waar Flynth actief is. De aftrap in Delft gisteren was voor de regio Holland en stond in het teken van digitalisering. Een belangrijk thema volgens Bas Hidding. ‘De ontwikkelingen op dit gebied gaan in een razend tempo en de verwachtingen en wensen van onze klanten zijn constant in beweging.’

Hij blikt tevreden terug. ‘Onze klanten kregen alle ruimte om te vertellen wat hun wensen en behoeften waren als het gaat om gedigitaliseerde dienstverlening en het behoud van persoonlijk contact. Overigens waren ze erg positief, dus daar ben ik heel blij mee en ik kijk dan ook uit naar de andere KlantArena’s.’

Reageer op dit artikel