nieuws

Beko introduceert: Beko IJs

Marktberichten

Beko introduceert na een concept voor koffie in brood- en banketbakkerijen nu ook Beko IJs: een compleet concept waarmee bakkers relatief eenvoudig de productie en verkoop van ambachtelijk schepijs of softijs in hun bedrijf kunnen integreren. Omdat ijs een goede marge kent, betekent dit al snel meer rendement.

Beko introduceert: Beko IJs

Door de samenwerking met professionele partners als Nappi, ForIce, Carpigiani en Orion biedt Beko haar klanten een compleet pakket aan: van grondstoffen, apparatuur en gereedschappen tot advies en verpakkingen. Wie samen met een van de ijsspecialisten van Beko het 10-stappenplan van Beko IJs doorloopt, weet daarna precies wat hij nodig heeft om met ijs de lokale markt te kunnen veroveren.

IJs op maat

Beko IJs is een totaalconcept’, benadrukt Marquerithe Verheul namens Beko. ‘Bakkers die met ijs willen beginnen, leveren wij de beste machines en vitrines, de juiste grondstoffen, de mooiste verpakkingen en alles wat er verder bij komt kijken. Maar het begint al veel eerder. Via het 10-stappenplan begeleiden onze ijsspecialisten u bij de keuzes voor uw eigen ijsconcept. We verrichten lokaal marktonderzoek, leveren exploitatiemodellen op maat en denken mee wat bij u, uw bedrijf, uw locatie en uw pand past. Wordt het een softijsmachine? Of misschien wel een complete ijssalon? De verkoop van ijstaarten? Of een vitrine met meer dan twintig smaken in uw winkel? Beko IJs levert een ijsconcept op maat. Daarmee kan iedere ondernemer voordeel en dus meer rendement behalen. IJs vult, net als chocolade en koffie, het assortiment van brood- en banketbakkers perfect aan. En Beko IJs is prima te combineren met Beko Koffie en Chocolade Compleet. Met ijs maak je als ambachtelijk ondernemer écht het verschil.’

Marktaandeel

Beko IJs wordt geïntroduceerd tijdens Bakkersvak. Op de speciale Beko conceptenstand D162 zijn, naast een barista, een chocolatier en technische specialisten ook Italiaanse ijsbereiders van Nappi aanwezig om meer informatie te geven. Bovendien worden er vanuit de stand duizenden bolletjes ijs uitgedeeld. ‘Met Beko IJs willen we bakkers helpen hun omzet en winst te verhogen en nieuwe klanten aan te trekken’, aldus Verheul. ‘IJs biedt volop kansen in een markt waarin steeds meer ijs zowel uit als thuis wordt geconsumeerd. Aan dat marktaandeel dragen wij namens Beko via onze klanten graag een steentje bij.’

Stand: D162

Reageer op dit artikel