nieuws

Bakeplus start campagne ‘Goed gevuld het jaar door’

Marktberichten

Bakeplus is samen met partners de campagne; ‘Goed gevuld het jaar door!’ gestart. De aftrap vond plaats op de Bakkersvak.

Bakeplus start campagne ‘Goed gevuld het jaar door’
Tijdens Bakkersvak ’19 hebben Bas Goossen en Giel Vermeulen de Bakeplus stand dagelijks voorzien van verse broodproducten.

Deze campagne is gekozen om klanten te inspireren meer te doen met zo genaamde vergeten ingrediënten in de bakkerij. Vijgen, Dadels, Papaja, ananas en andere gedroogde vruchten uit de Oriënt hebben een prominente plaats in de campagne. Er is een voor de ‘bakker-breed’ assortiment ontwikkeld dat bestaat uit; stukwerk, cake-taartjes, gebak, zoete en hartige broden, en zelfs voorgebakken brood. Bakeplus gaat met de campagne ‘Goed gevuld het jaar door’ haar klanten gedurende langere tijd inspireren met een keur aan recepten en bijbehorende grondstofkostprijs indicaties. Een bewaarmap voor deze recepten maakt onderdeel uit van het geheel.

Partners

Deze campagne is uitgedacht in nauwe samenwerking met; Callebaut, Debic, Ireks, Hans Som, Puratos en Royal Steensma. De technisch specialisten van deze partners hebben hun best gedaan om een inspirerend assortiment aan bakkerijproducten te ontwikkelen.

Ambachtelijke bakker verliest terrein

Goed gevuld het jaar door sluit aan op de marktontwikkeling dat juist de ambachtelijke bakker de afgelopen jaren terrein is verloren op gebied van gevulde broodsoorten.

Reageer op dit artikel