nieuws

IJs van Baskin-Robbins binnenkort verkrijgbaar bij horeca en retail

Nieuws 427

’s Werelds grootste ijsketen, Baskin-Robbins, heeft ijsproducten ontwikkeld die speciaal geschikt zijn om in de retail schappen en bij horecazaken te liggen. Het ijsmerk komt met 120 ml en 500 ml voorverpakte bekers gevuld met ijs. Baskin-Robbins zal met een pop-up store aanwezig zijn tijdens de Horecava van 7 tot 10 januari, waar de nieuwe producten gepresenteerd worden.

IJs van Baskin-Robbins binnenkort verkrijgbaar bij horeca en retail
Foto's: Baskin-Robbins

Baskin-Robbins zette eind april afgelopen jaar voet aan wal in Nederland met hun eerste winkel in Utrecht. De vraag vanuit het hele land was groot: winkels in Amsterdam en Tilburg volgden daarop snel om verschillende steden in het land te kunnen bedienen.

Winkel is Almere en Eindhoven volgen

Nog in het eerste kwartaal van dit jaar opent Baskin-Robbins de vierde en vijfde vestiging binnen een jaar tijd. Almere en Eindhoven kunnen zich op gaan maken voor twee nieuwe winkels.

Uitrol naar retail en horeca

De uitrol richting retail en horeca is hierbij een logische vervolgstap om heel Nederland te kunnen bedienen. ‘Door het assortiment uit te breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grote schaal de fans in Nederland op een handige manier van ijs voorzien. Zo kunnen we de speciale momenten die gecreëerd worden in de Baskin-Robbins stores, ook thuis op de bank realiseren’, aldus Roberto Fava, Managing Director van Baskin-Robbins in Nederland.

Baskin-RobbinsHet logo van het Amerikaanse merk laat het uitgebreide assortiment zien. Het cijfer ‘31’ geeft weer dat er voor elke dag een nieuwe, heerlijke smaak is om van te genieten. Voor de horeca zullen alle 31 smaken beschikbaar zijn, voor de retail zo’n 8. Op de Horecava zijn alle smaken te proeven.

Shop-in-shop mogelijkheid

Zowel de retail als horeca kan de bekers van 120 en 500 ml aan hun vriesvak toevoegen. Daarnaast biedt Baskin-Robbins de horeca de mogelijkheid om een shop-in-shop of verkooppunt te creëren in de huidige exploitatie. Onder andere supermarkten, bioscopen, tankstations en hotels kunnen ijs van ’s werelds grootste ijsketen aan hun assortiment toevoegen.

Reageer op dit artikel