nieuws

Nieuwe uitstraling zorgt voor eenheid bij Royal Smilde bedrijven

Nieuws 945

Royal Smilde heeft zichzelf een nieuwe uitstraling aangemeten. Hiermee wil het bedrijf zichzelf duidelijker en krachtiger als merk neer zetten bij nationale en internationale afnemers, ketenpartners maar ook bij de arbeidsmarkt.

Nieuwe uitstraling zorgt voor eenheid bij Royal Smilde bedrijven

De nieuwe huisstijl van Royal Smilde wordt doorgevoerd bij de drie verschillende divisies van het bedrijf; Smilde Foods, Smilde Bakery en Smilde Natura.

Krachtige uitstraling

Ronald Prince, directievoorzitter van Royal Smilde legt uit: ‘Een aantal jaar geleden is reeds gekozen voor het toevoegen van de familienaam Smilde aan de bedrijfsnamen en is er een eerste stap gezet naar meer uniformiteit in de uitstraling van de bedrijven. Nu zijn we toe aan een uitstraling voor Royal Smilde die krachtiger is en beter aansluit bij onze plannen voor gezamenlijke groei, innovatie en verdere internationalisatie. Door alle bedrijfsonderdelen duidelijker onder één centrale merknaam Royal Smilde te presenteren geven we uiting aan onze ambities voor de toekomst’.

Reageer op dit artikel