nieuws

MultiVlaai in top 10 Slechtste Slogan van 2014

Algemeen

‘Frequent Vlaaier Kaart’ van MultiVlaai is in de top 10 van de verkiezing van de Slechtste Slogan van 2014 beland. De vlaaienketen met meer dan honderd vestigingen behaalde 3 procent van de stemmen.

MultiVlaai in top 10 Slechtste Slogan van 2014
Afbeelding: MultiVlaai

‘Winnaar’ werd het aannemersbedrijf van Leon Braak uit Velsen met de slogan ‘Een timmerman timmert, een tandarts boort, maar wij zitten lekker in Velsen-Noord’. Die Slechtste Slogan van 2014 behaalde 28 procent van de bijna 3300 uitgebrachte stemmen.

‘Watt ledt je?’

Andere slogans, die net als ‘Frequent Vlaaier Kaart’ niet met de ‘eer’ gingen strijken, waren onder andere ‘Van die sign er niet zo veel’ van Robin Design uit Enschede (16 procent van de stemmen), ‘Uw kind, ook ons een zorg’ van H3O Kinderopvang uit Dordrecht (15 procent van de stemmen) en ‘Watt ledt je?’ van Aerts Lightning in Eindhoven (5 procent). In 2013 ging de winst naar de modezaak van Jan de Cock uit Tilburg met ‘It’s De Cock that makes the man’.

Reageer op dit artikel