nieuws

Joep Gommans start met Bakkerij Support – Marketing en Meer

Strategie

De bakkerijbranche is vanaf vandaag, maandag 21 september, een nieuwe speler op het gebied van ondersteuning en advies ‘voor marketing en meer’ rijker. Met ingang van die datum start Joep Gommans de activiteiten van zijn nieuwe onderneming Bakkerij Support – Marketing en Meer voor bakkers.

Joep Gommans start met Bakkerij Support – Marketing en Meer
Joep Gommans: ‘Deze trend geeft een enorm positief effect op het imago van de brood- en banketbakkerijen in Nederland. Bakker zijn is weer stoer en hip geworden, voor de bakker een uitgelezen kans om hier zelf aandacht aan te besteden.’ Foto: Bakkerij Support – Marketing en Meer

Joep Gommans staat bekend als een gepassioneerd ondernemer binnen de bakkerijbranche. Binnen het familiebedrijf Gommans De Echte Bakker was hij jarenlang verantwoordelijk voor de marketing, winkelcoaching en overige bedrijfskundige zaken. Tevens werkte Joep Gommans ruim twaalf jaar voor de marketingcommissie van het Echte Bakkersgilde waarvan de laatste vijf jaren als voorzitter. Joep Gommans is ‘ervan overtuigd dat hij met zijn marketingspecialisme en zijn praktische en doelgerichte aanpak aan toevoeging is aan de reeds bekende dienstverleners binnen de branche’.

HBO Marketing

Na het afronden van de bakkersopleiding op de vakschool in Wageningen vervolgde Joep Gommans zijn weg met een HBO Marketingopleiding en behaalde onder andere het NIMA-A diploma. Enkele jaren later volgde de HBO Bedrijfskunde Bachelor-opleiding die hij succesvol afrondde.

Nieuwe uitdaging

Na zestien jaar succesvol te zijn geweest binnen het eigen bakkersbedrijf besloot Joep dat het tijd was voor een nieuwe uitdaging. Met het bedrijf Bakkerij Support gaat hij praktische en doelgerichte ondersteuning bieden op het gebied van Marketing en Meer voor bakker-ondernemers door heel Nederland. ‘Bakkers moeten niet zo bescheiden zijn. Door zichzelf als sterk regionaal merk neer te zetten en hun passie en ambacht écht goed te vertellen, kan de ambachtelijke bakker de strijd winnen van de retail’, aldus Joep Gommans.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels