nieuws

Hema opent paasei-pop-up-shop en viert nieuwe smaken

Nieuws 6049

Hema opent in aanloop naar Pasen een paasei-pop-up-shop in Amsterdam. Daarmee viert de keten dat er 3 nieuwe smaken worden toegevoegd aan het al ruime assortiment paaseitjes.

Hema opent paasei-pop-up-shop en viert nieuwe smaken

Het is voor het eerst in de geschiedenis dat de Hema een paasei-pop-up-shop opent. De winkel, gevuld met duizenden paaseitjes, is van 9 maart tot en met 1 april geopend en bevindt zich aan Runstraat 25 in Amsterdam, ook wel bekend als het gebied van De 9 Straatjes.

Dit jaar worden de nieuwe smaken Discodip, tompouce en koffie-crisp toegevoegd aan het assortiment. ‘Heerlijk romige chocolade met een spannende vulling’, aldus het warenhuis.

Tompouce paasei

Discodip is al bekend van de Hema softijsjes en vanaf nu ook in de Hema-paaseitjes te vinden. Het melkchocolade eitje is gevuld met een romige vulling met vanillesmaak en gekleurde discodip.
Naast dit eitje brengt Hema haar favoriete gebak nu ook in een paasei variant uit: het tompouce paasei is gemaakt van melkchocolade, voor de helft gevuld met een romige crispvulling en met een helft roze fondant.

Verder komt de keten met koffie-crisp paaseitjes: een intense smaak van pure chocolade in combinatie met koffie-crispvulling.

De drie nieuwe smaken die Hema aan het paasei-assortiment toevoegt.

Inhaken op trends

Hema haakt in op de trends die momenteel erg populair zijn in chocolade, door zoet te combineren met zout, karamel en fruittoevoegingen.
In totaal zijn er 17 verschillende smaken paaseitjes verkrijgbaar, zoals karamel-zeezout, butter scotch, praline, kokos, advocaat en chocolademousse.
De paaseitjes zijn gemaakt van UTZ gecertificeerde cacao en zijn vrij van kunstmatige toevoegingen.

Over de keten

Sinds 1926 is Hema actief als warenhuis. Het concern heeft meer dan 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten.

 

>>Lees ook: Behandel speculaas als de nieuwste iPhone

Reageer op dit artikel