nieuws

Libeert introduceert paasei met emoticons

Nieuws 864

Het Belgische bedrijf Libeert introduceert een innovatieve variant op de eeuwenoude paastraditie: de Eggspressions Egg. De varianten melkchocolade eieren met emoticons zijn bij Albert Heijn te koop.

Libeert introduceert paasei met emoticons

De glimlachende gezichten van menigeen bij het vinden van de chocolade is waarom Libeert de Eggspressions Egg introduceert. Het gaat volgens de leverancier om ‘onweerstaanbare en humoristische’ chocolade eieren.

Vier  verschillende prints

De Eggspressions zijn beschikbaar in vier verschillende prints. Elke print is gebaseerd op een emoticon, met keuze uit hartjesogen, een grote glimlach, een muziek luisterend ei of het ei dat tranen in zijn ogen heeft van het lachen. Een leuk feitje: De twee meest gebruikte emoticons zijn die met de ogen als hartjes en degene met tranen van het lachen.

>> Zie ook het Chocoladedossier van Bakkerswereld

Geheim familierecept

De eieren worden gemaakt van 100% Belgische chocolade volgens een geheim familierecept. ‘De chocolade heeft een volle en zachte textuur die heerlijk wegsmelt in je mond’, aldus Libeert.

De paaseieren zijn gemaakt van duurzame cacao en UTZ-gecertificeerd, wat staat voor duurzame landbouw en betere kansen voor landbouwers, hun gezinnen en de planeet.

Verkoopinformatie

De Eggspressions zijn in Nederland momenteel exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn voor €7,99 per stuk à 185g.

Over Libeert

Libeert is een familiebedrijf opgericht in 1923 waar momenteel de vierde generatie aan de slag is. Nieuwe smaken introduceren, innoveren en groeien, de vierde generatie Libeert laat sinds 2013 een frisse wind door het Belgische familiebedrijf waaien. Libeert, marktleider in België in holle figuren, wil hun expertise en productie verder uitbreiden in Europa. Kwaliteit is bij Libeert van het grootste belang. The Family Recipe staat voor vertrouwen en respect op alle vlakken; de ingrediënten, de kwaliteit van de chocolade, de waarden, medewerkers, business integrity en de klanten. 

Foto's

Reageer op dit artikel