nieuws

Food in toekomst in assortiment Bol.com

Nieuws

Algemeen directeur Daniel Ropers van Bol.com acht de kans groot dat de online retailer zijn assortiment in de komende vijf jaar kan uitbreiden met food. ‘Dat zou een logisch vervolg kunnen zijn in onze band met Ahold’, aldus Ropers tijdens de Webwinkel Vakdagen in Jaarbeurs Utrecht tegen Twinkle.nl.

Food in toekomst in assortiment Bol.com

Op dit moment zou het volgens Ropers ‘vreemd’ zijn om te starten met een nieuwe productcategorie als food. ‘We willen starten met categorieën die op dat moment logisch zijn om in te stappen. Voor nu willen we eerst onze bestaande winkels optimaliseren en daarna kunnen we uitbreiden met bijvoorbeeld food of andere diensten’, geeft de algemeen directeur van Bol.com aan.

Ropers is van mening dat er nog flink moet worden geschaafd aan de formule: ‘De beste winkel bestaat op dit moment niet. Wij zijn bijvoorbeeld ook nog niet tevreden met de kwaliteit van onze winkels. Om de beste winkel te worden, dien je samen te werken met partijen die elk een eigen unieke specialiteit hebben, bijvoorbeeld op het gebied van logistiek, klantenservice, productaanbod, enzovoorts.’

In 2013 verkocht Bol.com, onderdeel van Ahold, ongeveer 25 miljoen producten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels