nieuws

Marketingrapport Brood- en Banketzaken biedt overzicht inkoopgedrag

Nieuws

Voor producenten, groothandel en branchegerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de brood- en banketbakkerij succesvol te kunnen benaderen. Dat blijkt uit het Marketingrapport Brood- en Banketz

Marketingrapport Brood- en Banketzaken biedt overzicht inkoopgedrag

In tijden van economische tegenwind is het van belang tegen zo laag mogelijke kosten potentiële klanten te bereiken met de juiste verkoopargumenten en bestaande klanten aan zich te binden met de juiste dienstverlening. In het zojuist verschenen Marketingrapport Brood- en Banketzaken 2013 wordt duidelijk waarom brood- en banketbakkers van leverancier veranderen.

 

Actueel overzicht

Van Es Marketing Services heeft in januari en februari 2013 een uitvoerig onderzoek uitgevoerd onder brood- en banketzaken in ons land. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het Marketingrapport Brood- en Banketzaken 2013.

Het geeft een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de bakkerijbranche in Nederland. Het oriëntatie- en inkoopgedrag van brood- en banketzaken wordt helder in beeld gebracht.

 

Blauwdruk

Het onderzoeksrapport is een ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers. Het telt 53 pagina’s op A4-formaat in kleurendruk. Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek uit de jaren 2003, 2005, 2007 en 2010.

Met dit rapport is men in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche. Het onderzoek is ten opzichte van de voorgaande edities uitgebreid met onder meer een social media analyse van de bakkerijbranche.

Voor meer informatie vindt u op marktdata.nl.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels