nieuws

Bakkerij 2015: de strijd om de klant

Nieuws

GROENEKAN – Het nieuwe koopgedrag van de consument heeft ook grote gevolgen voor de bakkerij. Hoogleraar eMarketing&DistanceSelling Cor Molenaar meent dat het winkeltijdperk ingrijpend verandert als gevolg van internet en het opmerkelijke klantengedrag.

Bakkerij 2015: de strijd om de klant
Cor Molenaar: ‘Bakker kan met een gerust hart de strijd om de klant aan. Maar er moet wel wat gebeuren.

GROENEKAN – Het nieuwe koopgedrag van de consument heeft ook grote gevolgen voor de bakkerij. Hoogleraar eMarketing&DistanceSelling Cor Molenaar meent dat het winkeltijdperk ingrijpend verandert als gevolg van internet en het opmerkelijke klantengedrag.

Tijdens de Zeelandia-dag in Fort Voordorp te Groenekan toonde hij zich gisteren, ondanks alle veranderingen, toch positief over de bakkerij. ‘Er moet wel wat gebeuren, maar dan kan de bakker met een gerust hart de strijd om de klant aan.’ In totaal 170 mensen, waarvan 155 bakker-ondernemers, waren naar het Fort gekomen. Ze konden deelnemen aan de workshops ‘Hoe ga ik als bakkerondernemer naar 2015′, ‘Klanten kopen in 2015 geen brood en gebak meer, maar beleving’, ‘Brood & Banket trends’, ‘Bak je Bakery Cafe’, ‘Een heldere kijk op de versspeciaalzaak’ en ‘Klanten binden dmv Social Media’.

Een verslag van de dag in Bakkerswereld van 18 mei.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels