nieuws

TV-spot warme bakker slaat aan

Nieuws

HILVERSUM – Uit consumentenonderzoek van TNS-Nipo blijkt dat de campagne ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ goed scoort. De tv-spots worden beoordeeld als leuk, geloofwaardig en stimulerend.

TV-spot warme bakker slaat aan

HILVERSUM – Uit consumentenonderzoek van TNS-Nipo blijkt dat de campagne ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ goed scoort: de tv-spots worden beoordeeld als leuk, geloofwaardig en stimulerend.

Vorig jaar zijn het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) en het Hoofdbedrijfschap Ambachten (HBA) gestart met een nieuwe tv-campagne voor de warme bakker. De campagne ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ laat zien wat de warme bakker en banketbakker zo bijzonder maakt: zijn passie, hartstocht en liefde van het vak. 

Van 27 februari t/m 17 maart werden de tv-spots uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3, RTL-zenders en regionale tv-zenders. Daarmee werden 4,5 miljoen boodschappers in de leeftijd van 25 t/m 54 jaar bereikt. In het najaar volgt opnieuw een uitzendperiode. De campagne wordt ondersteund met de website www.warmebakker.nl waar de tv-spot ook te zien is.

Lees ook:
Warme bakker weer op televisie

 

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels