nieuws

Zeelandia lanceert broodje tegen babysterfte

Nieuws

Zeelandia heeft een broodje ontwikkeld dat 3FM helpt geld op te halen voor het Rode Kruis. Elk verkocht broodje levert één euro op om babysterfte tegen te gaan.

Zeelandia lanceert broodje tegen babysterfte

Zoals ieder jaar, laten ook dit jaar drie deejay’s van radiozender 3FM zich opsluiten in een Glazen Huis om aandacht te vragen voor een goed doel. De zogenaamde 3FM Serious Request actie staat dit jaar in het teken van het terugdringen van babysterfte.

Het speciale 3FM Serious Request-broodje is een cranberry-mueslibroodje in de vorm van een knoop. Het broodje gaat voor vijf euro over de toonbank, waarvan één euro ten goede komt aan het Rode Kruis. Op woensdag 10 oktober overhandigde initiatiefnemer Peter Dunselman het eerste broodje aan Rode Kruis-ambassadeur en dj Eric Corton.

Zeelandia hoopt dat een grote groep bakkers in de week voor kerst een cheque van €100.000 kunnen overhandigen aan de deejays in het Glazen Huis in Enschede.

Meer over deze 3FM Serious Request-actie in de Bakkerswereld van 19 oktober.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels