nieuws

Bakery Nexus houdt college over promotie

Nieuws

SPAKENBURG – Bakery Nexus houdt op donderdag 6 oktober haar tweede college van dit jaar.
Het onderwerp is de ‘p’ van promotie waarbij vooral wordt ingezoomd op het neerzetten van een merk en de beleving van de consument en afnemer.

SPAKENBURG – Bakery Nexus houdt op donderdag 6 oktober haar tweede college van dit jaar.
Het onderwerp is de ‘p’ van promotie waarbij vooral wordt ingezoomd op het neerzetten van een merk en de beleving van de consument en afnemer.

Het college met als titel ‘Maak werk van je merk’ heeft een drietal sprekers. Jan Huijgen, eigenaar van de Eemlandhoeve, doet een introductie. Daarna is het de beurt aan Alex van der Weide, een strateeg op merkmanagement. Hij vertelt de theorie achter merkmanagement, want sterke merken zijn gebouwd op visie.

Richard Stomp sluit het college af met een verhaal over straatjutten. Straatjutten is een techniek voor innovatie en creativiteit die snel aan populariteit wint. Aan de hand van straatjutten laat hij ons zien hoe promotie en een
merk over komt op de consument.

De start is om 15.00 uur. Het college duurt van 16.00 uur tot 18.30 uur.
Bij aanvang en na afloop is er  gelegenheid tot netwerken onder het genot van een hapje en een drankje.

Het college vindt plaats op de Eemlandhoeve in Bunschoten-Spakenburg. Aanmelden: info@bakerynexus.nl onder vermelding van BN College ‘Maak werk van je merk’. De kaarten kosten € 90,- per stuk. Vijf kaarten kosten 400 euro.
 

Reageer op dit artikel