nieuws

Warme bakker weer op televisie

Nieuws

DEN HAAG – De collectieve promotiecampagne ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ brengt de komende tijd het vakmanschap, de passie en de variëteit aan producten van de ambachtelijke brood- en banketbakkers weer volop onder de aandacht van miljoenen consumenten. Dat gebeurt voor een belangrijk deel via de televisie.

Warme bakker weer op televisie

DEN HAAG – De collectieve promotiecampagne ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ brengt de komende tijd het vakmanschap, de passie en de variëteit aan producten van de ambachtelijke brood- en banketbakkers weer volop onder de aandacht van miljoenen consumenten. Dat gebeurt voor een belangrijk deel via de televisie.

Van 21 september tot en met 3 oktober wordt de warme bakker commercial ruim 140 keer uitgezonden op Nederland 1, 2 en 3 en RTL 4, 5, 7 en 8. Het exacte uitzendschema is vanaf 18 september te vinden op www.warmebakkers.nl.

Recepten en tips in huis-aan-huisbladen
Naast televisiecommercials wordt een kant-en-klare pagina voor huis-aan-huisbladen ingezet. De leuke recepten en tips op de pagina geven de consument een extra prikkel om naar de warme bakker of banketbakker te gaan. De pagina haakt specifiek in op het Nationaal Schoolontbijt, dat van 3 tot en met 6 november plaatsvindt. De pagina is te downloaden via www.warmebakkers.nl.

Gratis poster
Om maximaal te kunnen profiteren van de campagne ontvangen alle ambachtelijke brood- en banketbakkers een gratis poster. De poster is er in twee versies: voor de warme bakker en voor de banketbakker.

De collectieve promotiecampagne ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ is een activiteit van de Commissie Detailhandel in Brood en Banket van het Hoofdbedrijfschap Ambachten en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels