Bakkerswereld nummer 3 2024
Voor u ligt het eerste nummer van Bakkerswereld waar een frisse lentebries doorheen heeft gewaaid. Met extra aandacht voor personeelsbeleid en het...
Voor u ligt het eerste nummer van Bakkerswereld waar een frisse lentebries doorheen heeft gewaaid. Met extra aandacht voor personeelsbeleid en het...
Vroeger waren vooral spaar- en beloningsacties tools om ervoor te zorgen dat klanten terugkeren. Inmiddels gaat klantenbinding verder dan dat. Het...
Om de klantenbinding te vergroten organiseert Bakkerij 't Kraayennest veel verschillende klantenacties. Van Straatprijzen tot Gouden Bossche Bollen...
Klantenbinding vindt bij Bakkerij Schuld op veel verschillende manieren plaats. Bijvoorbeeld via ludieke acties, een spaarsysteem en het organiseren...
Software kan de bakker ondersteunen bij het aantrekken en binden van klanten en het verlenen van service. Denk bijvoorbeeld aan een goede webshop,...
Echte Bakker Ad Bos in Elst won in 2022 de Best Customer Experience. Hoe kun je volgens de winnaar een optimale klantbeleving bieden? 'Wees...
Behalve ondernemer ben je als bakker ook zelf klant. Hoe wil je, verwacht je, te worden behandeld als klant? Door een leverancier van grondstoffen...
Het maartnummer van Bakkerswereld 2024 gaat uitgebreid in op klantenbinding. In deze editie onder meer ook deel 1 van een artikelenreeks door Fred...
Bestellen via WhatsApp is de toekomst, zegt Marchel Neplenbroek van Bakkerij Neplenbroek. Hij ziet het aantal gebruikers dagelijks toenemen. Een van...
Echte Bakker Van der Veer besteedt veel aandacht aan het werven en binden van klanten. Met succes: het aantal klanten groeit nog ieder jaar. Remco...