Alles over Klantenbinding

Bakkerswereld nummer 3 2024

Bakkerswereld nummer 3 2024

Voor u ligt het eerste nummer van Bakkerswereld waar een frisse lentebries doorheen heeft gewaaid. Met extra aandacht voor personeelsbeleid en het...

Foto: Archief Bakkerswereld

Zo maak je van een klant een fan

Vroeger waren vooral spaar- en beloningsacties tools om ervoor te zorgen dat klanten terugkeren. Inmiddels gaat klantenbinding verder dan dat. Het...

Romeinenbrood van Bakkerij 't Kraayennest

Klantenacties zijn alleen succesvol met glashelder doel voor ogen

Om de klantenbinding te vergroten organiseert Bakkerij 't Kraayennest veel verschillende klantenacties. Van Straatprijzen tot Gouden Bossche Bollen...

Klantenbinding bij Bakkerij Schuld: 'Tompoucen Festival  trekt tientallen extra klanten per week'

Klantenbinding bij Bakkerij Schuld: 'Tompoucen Festival trekt...

Klantenbinding vindt bij Bakkerij Schuld op veel verschillende manieren plaats. Bijvoorbeeld via ludieke acties, een spaarsysteem en het organiseren...

Foto: Marti Orbak Software

Zo draagt software bij aan klantenbinding

Software kan de bakker ondersteunen bij het aantrekken en binden van klanten en het verlenen van service. Denk bijvoorbeeld aan een goede webshop,...

Ad Bos, De Echte Bakker wint de Best Customer Experience 2022.

Klanten binden? 'Neem de tijd voor iedereen, ook voor de zeurpieten'

Echte Bakker Ad Bos in Elst won in 2022 de Best Customer Experience. Hoe kun je volgens de winnaar een optimale klantbeleving bieden? 'Wees...

Editorial: 'Klantenliefde, een zelfonderzoek'

Editorial: 'Klantenliefde, een zelfonderzoek'

Behalve ondernemer ben je als bakker ook zelf klant. Hoe wil je, verwacht je, te worden behandeld als klant? Door een leverancier van grondstoffen...

Bakkerswereld nummer 2 2024

Bakkerswereld nummer 2 2024

Het maartnummer van Bakkerswereld 2024 gaat uitgebreid in op klantenbinding. In deze editie onder meer ook deel 1 van een artikelenreeks door Fred...

Foto: OrderLemon

Neplenbroek bindt klanten via WhatsApp: 'Houd het zo persoonlijk...

Bestellen via WhatsApp is de toekomst, zegt Marchel Neplenbroek van Bakkerij Neplenbroek. Hij ziet het aantal gebruikers dagelijks toenemen. Een van...

Ondernemer Remco van der Veer weet hoe hij klanten kan verrassen. Foto: Koos Groenewold

'Geef eens iets weg' - 6 tips in het kort over klantenbinding

Echte Bakker Van der Veer besteedt veel aandacht aan het werven en binden van klanten. Met succes: het aantal klanten groeit nog ieder jaar. Remco...