artikel

Kuyt Amsterdam

Evenementen

‘Al die aandacht is hartverwarmend’ Klaas Kuyt heeft zijn gouden plak binnen. Mirjam en Klaas Kuyt, eigenaren van de Banketbakkerij van het Jaar 2006 zijn bedolven met reacties, gelukwensen en bloemen.

 

‘Al die aandacht is hartverwarmend’
 
Klaas Kuyt heeft zijn gouden plak binnen. Mirjam en Klaas Kuyt, eigenaren van de Banketbakkerij van het Jaar 2006 zijn bedolven met reacties, gelukwensen en bloemen.
 

 

Het is jammer dat je door alle hectiek amper beseft
wat er allemaal gebeurt, maar het dringt nu langzaam
door wat we hebben bereikt. Maar de afgelopen
week was geweldig, ongelooflijk. We hebben veel reacties gehad, zowel van klanten als collega-bakkers
die ik helemaal niet ken. Dat is hartverwarmend.
 
 
Al die aandacht heeft me wel verrast, het is meer dan ik had verwacht. Klanten zeiden: “wij wisten het al, maar nu weet de rest van Nederland het ook”, dat is toch prettig om te horen.’ We zien ook veel nieuwe mensen die in de kranten hebben gelezen over onze prijs.
 
Aan media-aandacht kwamen Klaas en Mirjam Kuyt niet te kort. Naast diverse radiostations, waaronder Radio 538, besteedden De Telegraaf en plaatselijke kranten aandacht aan de overwinning. Zaterdag 18 februari stond in de bijlage van Het Parool een 6 pagina’s grote reportage over de Amsterdamse patisserie.
 
 
Gelukkig voor Klaas Kuyt bleef het niet alleen bij complimenten, ook is de verkoop flink gestegen. ‘Het was gigantisch druk de afgelopen week. Op zaterdag hadden we 140 dozen op bestelling, normaal zijn dat er honderd. In totaal hebben we 30 procent geplust.
 
 
De klanten werden getrakteerd op champagne en appelschnitt. ‘De vaste klanten krijgen een miniflesje champagne met daarop de tekst ‘Patisserie Kuyt winnaar 2006 Bedankt’. Het was echt feest in de winkel.
 
 
 
‘Het was gigantisch druk de afgelopen week. De productie is fors opgevoerd.’

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels