Alles over Service

Ad Bos, De Echte Bakker wint de Best Customer Experience 2022.

Echte Bakker Ad Bos wint Best Customer Experience 2022: 'Neem de tijd...

Ad Bos, De Echte Bakker uit Elst, is uitgeroepen tot winnaar van de Best Customer Experience 2022. De winkel van Ad Bos aan de Schoolweg is van alle...

Patrick Steenbergen en Bram Pol zijn twee van de vier initatiefnemers van BuurtBakker. 
Foto: Bram Pol

Dit is wat bestelservice BuurtBakker ambachtelijke bakkers wil bieden

De bakkerij heeft er een serviceverlener bij, die zowel ambachtelijke bakkers als hun klanten wil ontzorgen: BuurtBakker. Dit concept van vier...

Foto: Archief Bakkerswereld

IJsje kopen? Zonder technologie gaat het niet meer

Retailconsultant Eelco Hos heeft een hekel aan wachten. Terwijl hij wacht op een ijsje realiseert hij zich dat technologie niet langer een bedreiging...

't Stoepje wint Foodservice Award opnieuw met hoog cijfer

't Stoepje wint Foodservice Award opnieuw met hoog cijfer

In de categorie marktkramen heeft Bakkerij 't Stoepje opnieuw de Foodservice Award gewonnen. De prijs is maandag 1 februari uitgereikt tijdens de...

Bakkerij Voordijk verdeelt winkelvloer in spelvlakken

Bakkerij Voordijk verdeelt winkelvloer in spelvlakken

Bakkerij Voordijk in Ridderkerk heeft een hele leuke oplossing bedacht voor het houden van 1,5 meter afstand in de winkel. De winkelvloer werd in...

Emondt richt Cool Desk Support in voor snelle service tijdens corona

Emondt richt Cool Desk Support in voor snelle service tijdens corona

Emondt heeft een nieuwe dienst opgezet om klanten sneller en veiliger van dienst te kunnen zijn tijdens de coronacrisis. Servicemonteurs van...

Archief Bakkerswereld

'Retailers moeten inspringen op onlife klant'

Retailers moeten meer inzetten op de behoeften van de zogeheten onlife consument.

Arend Kisteman
Foto: Bakkerswereld

Wat is service?

Afgelopen twee weken zijn wij op vakantie geweest in eigen land. Waar wij zaten barst het normaal van de toeristen, maar nu buiten het seizoen was...