Trending: sfeer en digi-tech maken fysieke winkel aantrekkelijk
In een fysieke winkel is twee derde van het winkelend publiek op zoek naar inspiratie. Meer dan de helft gaat graag naar een winkel om de producten...
In een fysieke winkel is twee derde van het winkelend publiek op zoek naar inspiratie. Meer dan de helft gaat graag naar een winkel om de producten...
Bianca Bartels, auteur van het boek Brood op de plank, zit als derde generatie bakkersdochter dichter op het deeg dan ze zelf bevroedde. Speciaal...
In zijn verwenwinkel in Borne besteedt Patissier en Broodspecialist van Otten extra aandacht aan achtergrondmuziek. Gastvrijheid, de klant een goed...
Als klein kereltje bakte Eric van Otten in alle vroegte zelf zijn broodjes om mee naar school te nemen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij in...
De prijs van eieren is de afgelopen maanden fors gestegen. Niet alleen in Nederland, maar ook wereldwijd betalen consumenten een historisch hoge...
SIGEP keert van 21 tot en met 25 januari terug in Rimini Exo Center. Meer dan duizend exposerende merken nemen deel aan de 44e editie van 'The Dolce...
De uitdaging om de consument voor je te winnen, is er altijd. Met de stijgende prijzen en bewustwordende klanten, is die uitdaging groter dan ooit,...
Zes procent van de Nederlanders doet dit jaar actief mee aan de Halloween-spooktocht (formeel op 31 oktober). Nog eens 4 procent gaat uitsluitend...
Zo'n 200 kinderen uit het hele land betraden zaterdag 25 juni hét walhalla van de voetballerij: de KNVB Campus in Zeist. Ze kregen er een exclusieve...
De oorlog in Oekraïne heeft een grote impact op de Nederlandse voedingsindustrie. Ook bakkers krijgen het flink voor de kiezen, want zowel bakgraan...