nieuws

Organisatie ‘Meer klanten in je bakkerswinkel’ tevreden over event

Strategie

Friso Berghuis (BRICC) en Joep Gommans (Bakkerij Support) organiseerden op 9 mei een event met de titel ‘meer klanten in je bakkerswinkel’ in het Sports Business Center te Leusden. ‘We kijken terug op een geslaagd event waarbij de deelnemers geïnspireerd zijn geraakt door vier sprekers en waardevolle gesprekken hebben gevoerd met collega’s’, aldus Berghuis.

Organisatie ‘Meer klanten in je bakkerswinkel’ tevreden over event
Impressie van ‘Meer klanten in je bakkerswinkel’, de vorige samenwerking van Gommans en Berghuis

Het event dat gemaximeerd was op 30 deelnemers was binnen mum van tijd vol. Gommans: ‘We overwegen daarom een nieuw event in te plannen. Op de websites bricc.nl en bakkerijsupport.nl kunnen bakker-ondernemers en marketingmedewerkers die werkzaam zijn in een bakkerij vrijblijvend hun interesse kenbaar maken.’

Klaes Hoekstra
Bakker Klaes Hoekstra uit Bedum wist de deelnemers op geheel eigenwijze mee te nemen in zijn wereld van Passie en Pr. In zijn introductie wist Hoekstra direct de vinger op de zere plek te leggen: ‘Er is geen lift naar succes, je zult de trap moeten nemen, treetje voor treetje.’

Zonder passie géén profijt
Harry Bijl van INretail nam de groep mee door de wondere wereld van de retail. Onder de noemer ‘zonder passie géén profijt’ werden tal van voorbeelden getoond van bedrijven die in moeilijke tijden toch zeer succesvol zijn. Dit werd met name gedaan door het vertonen van, soms ludieke, video’s. Friso Berghuis en Joep Gommans maakten de dag compleet door in de vorm van workshops de deelnemers te inspireren om doelgericht bezig te zijn met onder andere storytelling en rendementsverbetering.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels