nieuws

NBC moderniseert communicatie met bakkers

Nieuws

Het Nederlands Bakkerij Centrum gaat haar communicatie richting de bakker vernieuwen. Met een nieuwe website, duidelijke slogan en een toekomstbestendige visie begint NBC het nieuwe jaar aan haar goede voornemen om alle bakkers sterker te maken.

NBC moderniseert communicatie met bakkers
De nieuwe site van NBC.

De consument ziet de bakker (groot en klein) als betrouwbaar en geniet dagelijks van bakkerijproducten, omdat ze passen in een moderne levensstijl.’ Dat is de nieuwe visie van NBC, waarin de consument van de bakkerij centraal staat.

 

De drie activiteiten die het Wageningse kennis- en adviescentrum onderneemt en  die moeten bijdragen aan het bereiken van dit doel zijn:

  • De marktpositie van bakkerijondernemers versterken door het delen van kennis via (online) kennisartikelen of diensten zoals productbeoordeling, procesadvies, hygiëne- advies, workshops, lokaal marktonderzoek et cetera.
  • Brancheorganisaties ondersteunen met kennis en expertise. Bijvoorbeeld op het gebied van zoutmonitoring en het Bureau Veilig & Gezond in de bakkerij.
  • Consumenten overtuigen van de positieve waarden van de sector en haar producten via bijvoorbeeld brood.net, issuemanagement en het Nationaal Schoolontbijt.

Nieuwe website

NBC presenteert een nieuwe website waar alle bakkers makkelijk hun weg kunnen vinden. De website www.nbc.nl voorziet de bakker naast informatie over diensten en projecten in de nodige kennis. Via de site, die is opgebouwd rondom zes thema’s (Product, Proces, Voedselveiligheid, Productinformatie, Gezondheid en Marketing)zijn ruim 150 praktische kennisartikelen te raadplegen.

Nieuwe brochure

Om de bakker een totaaloverzicht te geven hoe NBC kan helpen, is een nieuwe brochure gemaakt. Via www.nbc.nl/brochure kunnen ondernemers deze gratis bestellen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels