nieuws

Bakkerij ’t Stoepje zet compleet nieuwe uitstraling neer

Nieuws

Bakkerij ’t Stoepje zet een compleet vernieuwde formule neer. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol. De opvallende gele kleur van de marktformule van de Market Food Group is vervangen door een chiquer uiterlijk.

Bakkerij ’t Stoepje zet compleet nieuwe uitstraling neer
De nieuwe look&feel van ’t Stoepje.

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen van ’t Stoepje zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar de marktbakker al langer op inspeelt. De afgelopen jaren zijn vitaalbroden en glutenvrije producten aan het assortiment toegevoegd, om ook de steeds bewuster wordende consument naar de markt te trekken.

Met deze grote verandering willen de bakkers uit Spakenburg laten zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud. De lokale bakker staat in de nieuwe opzet ook volledig in de spotlight.

Vernieuwend en hedendaags

De vernieuwde formule van de Market Food Group wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Hoewel de uitstraling verandert, blijft de kwaliteit van het brood en banket zoals de klant gewend is. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.

Klaar voor de toekomst

De komende jaren wordt de vernieuwde formule verder uitgerold over alle markten van Nederland. ‘Met de nieuwe look-and-feel is Bakkerij ’t Stoepje klaar voor de toekomst en zijn we er van overtuigd dat we ook de jongere doelgroep aanspreken!’, aldus Pierre Fleuren, formulemanager bij ’t Stoepje.

Lees ook: Moederbedrijf ’t Stoepje herziet strategie

Market Food Group

Market Food Group is een Nederlandse brood- en banketbakkerij met diverse welbekende franchiseformules, zoals ’t Stoepje en Le Perron. Le Perron is een prijswinnende biologische en duurzame franchiseformule, momenteel actief op zo’n 60 locaties.

Sinds 1979 is MFG actief op de markt met de bekende formule ’t Stoepje. Het marktconcept is gegroeid naar 130 franchisenemers, die op meer dan 600 locaties te vinden zijn.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels