nieuws

Moederbedrijf ’t Stoepje herziet strategie

Nieuws 289

Franchiseformule ‘t Stoepje gaat binnenkort over naar een concept 2.0. Daaraan voorafgaand is Sjacco Nel per 1 januari 2017 benoemd tot Algemeen Directeur van de Market Food Group (MFG), en Peter Beukers tot Directeur Strategie.

Moederbedrijf ’t Stoepje herziet strategie
Le Perron is een van de formules van de MFG.

Nel is sinds 10 jaar werkzaam bij MFG als Financieel Directeur. Beukers is de afgelopen 21 jaar Algemeen Directeur van MFG geweest.

In zijn rol als Directeur Strategie zal Peter Beukers verantwoordelijk worden voor de strategische ontwikkeling van MFG voor wat betreft de commerciële activiteiten. Market Food Group heeft het afgelopen jaar haar strategie al veranderd naar een formulehuis waarin met name nieuwe concepten voor klanten worden ontwikkeld.

Dit gaat van het meedenken en -werken aan nieuwe ideeën tot het realiseren van een compleet nieuw food-concept voor Retail en Out-of-Home. Met het formulehuis laat MFG zien dat zij zich blijft ontwikkelen om zo de best mogelijke partner voor haar klanten te zijn.

’t Stoepje 2.0

Binnenkort zal het nieuwe formuleconcept van de franchiseformule ‘t Stoepje 2.0 worden gepresenteerd. Aansluitend bij deze nieuwe strategie heeft MFG haar huisstijl en website aangepast zodat deze beter aansluiten bij de identiteit en ambities.

Market Food Group

Market Food Group is een Nederlandse brood- en banketbakkerij met diverse welbekende franchiseformules, zoals ’t Stoepje en Le Perron. Le Perron is een prijswinnende biologische en duurzame franchiseformule, momenteel actief op zo’n 60 locaties.

Sinds 1979 is MFG actief op de markt met de bekende formule ’t Stoepje. Het marktconcept is gegroeid naar 130 franchisenemers, die op meer dan 600 locaties te vinden zijn.

Sinds 1 juli 2016 heeft Van Lanschot Participaties een minderheidsbelang in MFG verworven om de verdere groei van de onderneming te ondersteunen.

Reageer op dit artikel